رد کردن لینک ها

آشنایی با جادوی شمع ماساژ

آن ‌چه با شنیدن نام شمع در ذهنتان نقش می‌بندد تجربه‌ لحظات پر شور و آرامش‌ بخش در فضایی رومانتیک با رایحه ‌های خوش است. وجود شمع حتی در جلسات آب‌ درمانی و آروماتراپی، نه ‌تنها می‌تواند حس آرامش شما را دو چندان کند بلکه در عین حال ذهن آشفته‌ شما را پس از یک روز کاری پر مشغله تازه می‌کند. در حقیقت تعریف ساده‌ یک شمع ماساژ عبارت است از روغن‌ های ایمن ساخته شده برای پوست بدن که نقطه‌ ذوب کم و پایینی دارند و توسط پوست در حین ماساژ جذب می‌شوند. منظور از نقطه‌ ذوب پایین این است که آن ماده‌ای که شمع ماساژ از آن ساخته شده در دمای کم ذوب می‌شود و چون این دما نزدیک به دمای طبیعی خود بدن انسان است پس استفاده از آن بر روی پوست ایمن و کاملا بی‌خطر است.

شمع‌ ماساژ چیست؟

شمع ماساژ چیست
شمع‌ های ماساژ می‌توانند به عنوان یک ابزار خارق ‌العاده عمل کنند تا لحظات آرامش ‌بخش خوبی را برای افراد به ارمغان آورند. این شمع ‌ها به شکل معمول حاوی ترکیباتی از موم و اسانس‌ های معطر هستند که این قابلیت را دارند تا از موم ذوب شده‌ آن‌ ها برای سراسر بدن شبیه به یک روغن خوشبو استفاده شوند.

هر فردی می‌تواند با ماساژ دادن بدن خود در پایان یک روز پر استرس و طولانی، از موم‌ ها و روغن ‌های مذاب گرم برای ماساژی آرام‌ بخش به شکل خود مراقبتی در خانه استفاده کند. موم ‌های تشکیل‌ دهنده‌ شمع‌ های ماساژ با مواد مغذی همراه با اسانس ‌های معطری از جمله کاکائو یا کره ‌های شی‌ باتر ترکیب شده‌اند تا برای پوست شما اثر بخشی و مرطوب کنندگی بیشتری ایجاد کنند.

نقطه ذوب پایین این شمع ها آن را به ابزاری ملایم و در عین حال فریبنده برای ماساژ مبدل کرده است که درست شبیه به یک روغن مجلل بر روی پوست ذوب می‌شود.

 

هم چنین بخوانید: آشنایی با کوکتل پدیکور و مزایای آن

 

نحوه‌ استفاده از شمع ماساژ

استفاده از شمع ماساژ
خب تا اینجا تا حدودی با عملکرد شمع ‌های ماساژ و خواص آن برای بدن آشنا شدید حال نوبت به دانستن اینکه چطور از آن‌ ها استفاده کنیم می‌رسد پس با ما همراه باشید. بسته به میزان مصرف و نیاز هر فرد، هر شمع به شکل معمول باید در حدود 10 تا 15 دقیقه روشن بماند تا بتواند روغن کافی برای یک ماساژ را تشکیل بدهد.

پس وقتی از نظر خودمان به میزان روغن کافی برای ماساژ رسیدیم، شعله‌ شمع را حتما پیش از ریختن مستقیم آن بر روی پوست خاموش می‌کنید. زمانی که قصد خاموش کردن شمع را دارید، این نکته را از یاد نبرید که هرگز نباید شمع را فوت کنید. روش خاموش کردن شمع ماساژ به این شکل است که فتیله‌ روشن شمع را با استفاده از هر وسیله‌ای حتی شده یک سیخ ساده به آرامی خم کرده تا آن خاموش شود. حتی می‌توانید از یک فتیله‌گیر برای خاموشی استفاده کنید. دلیل این ‌که درمانگران فوت کردن این شمع را ممنوع می‌کنند این است که بعد از خاموش شدن شعله دود آن را استشمام نکنید.

پس از این مراحل دیگر نوبت به استفاده از شمع ماساژ مانند هر روغن ماساژ دیگری می‌رسد که می توانید از آن برای ماساژ خود یا دیگران بهره ببرید. در این مرحله می‌توانید مقداری از این روغن ذوب شده را آرام بر روی سطح پوست ریخته و ماساژ بدهید.

فقط به یاد داشته باشید که به دلایل بهداشتی لازم است قبل و بعد از استفاده از روغن شمع ماساژ دست‌های خود را بشویید و شمع مخصوص به خود را از هر گونه اشیا و مواد قابل اشتعال دور نگه دارید.

بهترین برند شمع ماساژ

شمع ماساژ اورلی
برندهای مختلفی از شمع های ماساژ در بازار موجود هستند که از باکیفیت ترین و معتبرترین آن ها می توان به شمع ماساژ اورلی اشاره کرد. اورلی تمام شمع های ماساژ خود را از گیاهان و مواد طبیعی و خالص همچون روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، غنی شده با ویتامین E و مخلوطی از رایحه های عصاره گل ها و گیاهان خوشبو و به صورت دست ساز تهیه کرده است. شمع های اورلی بر اساس رایحه و مواد سازنده شان خواص مخصوص به خود را دارند که از فواید کلی آن ها می توان به آرام بخش بودن، نرم کننده و لطیف کننده پوست اشاره کرد.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

 

به گفتگو بپیوندید