رد کردن لینک ها

آشنایی با کوکتل پدیکور و مزایای آن

انواع مختلفی از اسکراب ‌ها و کوکتل ‌ها در پدیکور برای از بین بردن پوست‌های مرده کف پا و سفید کردن و نرم شدن پوست پا بسیار کمک کننده است. امروزه در بیشتر آرایشگاه‌های سطح شهر از محصولات کوکتل پدیکور استفاده شایانی می‌شود که دارای یک پکیج مراقبتی شامل خیساندن پاها در آب ولرم، اسکراب کف پا و استفاده از کوکتل صابونی با انواع رایحه ها است.

کوکتل‌ های پدیکور در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که هر کدام می‌توانند به‌ طور مجزا خواص و عملکرد مختص به خود را داشته باشند. کوکتل پدیکور یک اسکراب سرشار از پتاسیم بوده و نقش مهمی در ترمیم پوست ‌های مرده و آسیب دیده‌ پاهای شما دارد.

کوکتل پدیکور چیست؟

کوکتل پدیکور چیست
کلمه پدیکور به معنی روشی برای تقویت پوست، ترمیم و فرم‌ دهی ناخن‌ های دست و پا بوده که به روش خانگی یا در آرایشگاه‌ ها قابل انجام است. پس کوکتل پدیکور به پاکسازی و سلامتی پاهای ما بسیار کمک کننده است. زمانی که جوش شیرین و اسید سیتریک با هم مخلوط و خیسانده شوند، واکنش شیمیایی ایجاد شده که موجب آزاد شدن گازی شکل آن می‌شود.

برای ساخت کوکتل پدیکور به این ترکیب اصلی بر اساس کارایی خاص آن می‌توانند انواع نمک‌ های درمانی، رنگ‌ها، اسانس‌های معطر، روغن‌ ها یا مواد طبیعی و کرمی به آن اضافه کنند. بعد مخلوط را داخل قالب‌ های طرح ‌دار می‌ریزند و بعد از خشک شدن، کوکتل آماده است.

خاصیت طبیعی جوش شیرین این است که سطح پوست را خوشبو، تمیز و لایه برداری می‌کند. پس وقتی به همراه سایر مواد به یک قرص گازدار تبدیل می‌شود به راحتی می‌تواند به نرمی و زیبایی پاهای شما کمک زیادی کند. در مقابل اسید سیتریک نیز خاصیت لایه برداری طبیعی پوست را دارد که در جهت اسکراب پوست کف پا بسیار کمک کننده است.

این کوکتل ‌ها نقش مهمی در آبرسانی به پوست شما دارند که بیشتر حاوی نمک دریایی هستند که به پوست شما زیبایی و طراوت می‌بخشد. کوکتل پدیکور شامل کلسیم، منیزیم، پتاسیم، گوگرد و حاوی روغن‌ های نرم کننده است که به محض وارد شدن در آب ولرم باز شده و امکان اسکراب خوبی برای پاها فراهم می‌کند.

کوکتل‌ های پدیکور حاوی روغن‌ های طبیعی برای پوست و ناخن‌ های شما است که از شکنندگی آن ها جلوگیری می‌کند. نام دیگر کوکتل پدیکور بمب حمام است و مهم ترین چیز برای تقویت ناخن‌ ها و لطافت بخشیدن به پوست می باشد.

 

پیشنهاد ویژه: با انواع لوازم ماساژ آشنا شوید

چطور از کوکتل‌های پدیکور استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از کوکتل پدیکور
برای شروع یک اسکراب پای مناسب در خانه می‌توانید یک کاسه را پر از آب گرم کنید، بعد یکی از توپ‌ های پدیکور را داخل کاسه آب بیاندازید تا کمی در آن حل شود. سپس پاهایتان را در آن ظرف مخلوط آب گرم و کوکتل پدیکور قرار دهید.

بعد از 20 تا 30 دقیقه که آب داغ روی پاهایتان قرار گرفت مشاهده می‌کنید که تمامی پوست‌های مرده و خشن را از روی پاهای شما بر می‌دارد. بعد از گذشت این مدت می‌توانید پاهایتان را از کاسه آب درآورید و آن‌ ها را به خوبی با یک حوله خشک کنید. در انتهای کار مشاهده می‌کنید که پوست پاهایتان نرم و لطیف می‌شود.

انواع کوکتل ‌های پدیکور

کوکتل‌ های نمکی حمام: که ترکیبی از نمک و اسانس ساخته شده‌اند. این کوکتل پدیکور قادر است در حین حمام کردن دست و پاهای ما را کاملا تمیز و نرم کند.

کوکتل‌ های روغنی معطر: این نوع از کوکتل پدیکور به عنوان تسکین دهنده درد دست و پا نیز شهرت دارد و در ساخت این بمب‌های حمام از روغن ‌های معطر درمانی استفاده شده که علاوه بر خواص درمانی می‌توانید از رایحه‌ای شگفت انگیز، احساس آرامش و شادابی آن بهره ببرید.

کوکتل‌ های جوشان کرمی: این مدل از توپ‌ های خیس گازدار درست شبیه به قرص جوشان عمل کرده و به دلیل مواد کرمی که در ترکیبات خود دارند می‌توانند به بازسازی و رطوبت‌ رسانی پوست دست و پاهای شما کمک کننده باشد.

کوکتل پدیکور نچرال: این نوع از بمب ‌های حمام از ترکیبات طبیعی متشکل از نمک‌های اپسوم، روغن درخت چای، روغن نعناع و روغن اسطوخودوس ساخته شده‌اند که به راحتی می‌توانند پس از هر بار استفاده احساس رضایت بخشی خوبی در شما ایجاد کنند.

فواید کوکتل پدیکور

فواید کوکتل پدیکور

درمان خشکی پوست پا

با یک اسکراب و لایه‌برداری درست از پاها تمام خشکی و پوست‌های مرده سطح آن از بین می‌رود. در هنگام انجام یک کوکتل پدیکور کلاسیک، حتی خشکی‌ های شدید پوست، ترک خوردن پاشنه پاها و مشکلات کوتیکول ناخن ها را می‌توان از این طریق درمان کرد.

کاهش استرس

در بررسی ‌های علمی ثابت شده است که انجام یک کوکتل پدیکور درست و اصولی با استفاده از یک کوکتل سودمند می‌تواند به کاهش تنش‌ها، استرس‌ ها و ارتقای سطح سلامت پاها و بعد از آن سلامت روان کل بدن کمک کننده باشد. از خیساندن پاها در ظرف مخلوطی از آب گرم و کوکتل صابونی گرفته تا استفاده از روغن ‌ها و کرم‌ های مورد استفاده برای نرم کردن پوست، همگی امکان یک تجربه آرامش ‌بخش و عاری از هر گونه استرسی را برای شما فراهم می‌کند و همچنین شما می‌توانید با استفاده از یک کوکتل پدیکور معطر از مزایای مثبت آن بر روی سلامتی ذهن، بدن و روح خود بهره ببرید.

بهبود جریان خون

مطالعات اخیر در مورد پدیکور نشان داده است که انواع ماساژ پا و درمان ‌های پدیکور می‌توانند به بهبود جریان خون در بدن کمک کنند. بهبود جریان خون ناشی از یک کوکتل پدیکور خوب می‌تواند به پاکسازی سموم از بدن شما کمک کند. به شکلی که حتی پزشکان این حوزه توصیه می‌کنند که بعد از ماساژ پا یا پدیکور، حتما یک لیوان بزرگ آب بنوشید تا از این طریق سموم از بدن شما به طور کامل دفع شوند.

تقویت سلامت کوتیکول‌ های ناخن

همگی می‌دانیم که کوتیکول ‌های بزرگ شده در اطراف ناخن‌ ها نه تنها پا و شکل ناخن‌ های شما را ناخوشایند نشان می‌دهد بلکه به نظر خشک و بی آب می‌رسد. در آرایشگاه‌ های مراقبتی به شکل معمول در هنگام پدیکور که به دلیل وجود کوکتل‌ های معطر پوست پاهای شما بسیار لطیف شده است، تکنسین‌ ها کوتیکول ‌های پای شما را به عقب رانده و به آرامی کوتیکول‌های مرده را از سطح ناخن پاهای شما جدا می‌کنند.

کمک به صافی پا

بعد از هر بار استفاده از پدیکور خیس به همراه کوکتل‌های معطر یا کرمی حتی با یک ‌بار استفاده نیز به کف پایی صاف‌تر، نرم‌تر و سفیدتر خواهید رسید. هر بار که از کوکتل پدیکور استفاده کنید آن ‌چه به دست می‌آورید تنها احساس آرامش، طراوت و شادابی است. انواع لوسیون‌ های مرطوب کننده و انواع درمان ‌های پوست خشک بعد از پدیکور می‌تواند سخت ‌ترین کف پاها را نیز صاف و زیبا کند.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

 

 

به گفتگو بپیوندید