رد کردن لینک ها

با فواید ماساژور جکوزی پا آشنا شوید

اگر شغلی دارید که به واسطه‌ آن مجبور هستید زمان زیادی را روی پاهای خود بایستید یا اهل پیاده‌روی ‌های طولانی مدت هستید یکی از بهترین چیزهایی که می تواند خستگی پاهایتان را برطرف کند ماساژور جکوزی پا است. تنها برای ساعاتی قرار دادن پاها در داخل جکوزی آن هم بعد از یک روز طولانی کاری و استفاده از یک ماساژ خوب پا از عوامل معجزه ‌آسا جهت رفع خستگی پاها است.

اگر چه برخی از اسپاها با دستگاه ‌های مجهز مخصوص این کار می‌توانند لذت یک ماساژ پا را برای شما به ارمغان ‌آورند. اما اگر وقت و بودجه‌ رفتن مداوم به مراکز اسپا و ماساژ درمانی را ندارید می‌توانید یک ماساژور جکوزی پا بخرید. قرن‌هاست که ماساژ رفلکسولوژی پا با این باور که نقاط تحریک‌کننده روی پاها می‌تواند اثرات شفابخشی بر سایر قسمت‌های بدن داشته باشد در دنیا صورت می‌گیرد.

اما امروزه ابزار متعددی برای انجام تکنیک‌های ماساژ وجود دارد که برخی به شکل غلتکی بوده و بر نقاط فشار روی پا تمرکز دارند و برخی دیگر از طریق آب درمانی برای تحریک گردش خون در عضلات و مفاصل پا استفاده می‌کنند.

ماساژور جکوزی پا چیست؟

ماساژور جکوزی پا چیست
ماساژور جکوزی پا همگی به منظور تحریک سیستم گردش خون و رفع خستگی پاها طراحی شده‌اند. ماساژور جکوزی پا شبیه به یک اسپای آب گرم است با این تفاوت که در اسپا کل پا در آب غوطه‌ ور می‌شود اما در این دستگاه ها تنها قسمت انتهایی پا از کمی بالاتر از مچ در آب گرم غوطه ‌ور هستند.

انواع مختلفی از دستگاه ‌های جکوزی برای پا مزیتی بیش از یک حمام آب‌ گرم را ارائه می‌دهند. با قراردادن پاها در ماساژور جکوزی پا تجربه‌ آرامش ‌بخشی برای شما فراهم خواهد شد. این دستگاه‌ های دوست داشتنی و مفید در اندازه ‌ها و اشکال مختلف طراحی شده اند و با عملکردهای چرخشی و لرزشی در بازار موجود هستند که البته همگی آن‌ها یک هدف مشترک دارند و آن هم رفع خستگی و درد در ناحیه پا است.

فواید ماساژور جکوزی پا

یک ماساژور جکوزی پا دارای مزیت گرما درمانی، ماساژ با حباب ‌های اکسیژن و ماساژ لرزشی با فرکانس بالا است. این دستگاه به طور موثر گردش خون را تقویت، متابولیسم را بهبود بخشیده و خستگی پاها را از بین می‌برد. هر دستگاه ماساژ جکوزی پا دو غلتک ماساژ فعال دارد که بر روی تمام استخوان‌ های پا می چرخد و به همراه خروجی آب تنظیم شده، خستگی را به طور کامل از بین می‌برد.

این دستگاه با کیفیت و طول عمر بالا و بسیار مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. ماساژور جکوزی پا به جرات می‌تواند یک ابزار عالی برای افرادی باشد که به دنبال راهکاری برای افزایش گردش خون و کاهش استرس در بدن و رفع خستگی پاهای خود هستند. به این دلیل که هر دستگاه ماساژ جکوزی پا ترکیبی عالی از کاهش استرس و ماساژ درمانی را هم ‌زمان به شما ارائه می‌دهد.

امروزه این دستگاه ماساژور جکوزی پا مفید و کاربردی به جایگزین مناسبی برای آب‌ گرم ‌ها یا جکوزی ‌های محلی تبدیل شده است. همان‌ طور که می دانید انجام تکنیک ‌های ماساژ درمانی برای بالا بردن و بهبود گردش خون و کاهش استرس بسیار مفید است. از سوی دیگر دستگاه‌ های جکوزی پا به دلیل دارا بودن قابیلت گرما درمانی به افزایش جریان خون و کاهش خستگی و استرس کمک به سزایی می کند. در نهایت با انتخاب و خرید ماساژور جکوزی پا در خانه به راحتی می‌توانید از تمام مزایای آرامش بخش آن استفاده کرده و در عین حال تمام مزایای ماساژ درمانی پا را در خانه تجربه کنید.

 

هم چنین بخوانید: روکش صندلی ماساژور چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا استفاده‌ از ماساژور جکوزی پا می تواند مضر باشد؟

فواید ماساژور جکوزی پا
به طور حتم استفاده از جکوزی پا برای اکثر مردم بسیار ایمن و بی‌خطر است زیرا تمامی این دستگاه‌ ها با در نظر گرفتن ایمنی کامل برای سلامت بشر طراحی شده است. ماساژور جکوزی پا طوری طراحی شده‌ که از یک سو گرمای آن به قدری نباشد که پوست را ملتهب کند یا بسوزاند و از سوی دیگر موجب تحریک گردش خون در پاها شود.

تمامی دستگاه‌ های جکوزی پا به شکل معمول ایمن هستند و هنوز هیچ‌ گونه گزارشی مبنی بر نگرانی یا مشکل جدی برای سلامتی از آن‌ ها در دسترس نیست. البته در موارد خاص که کاربر دچار مشکلات پوستی، زخم‌ های ملتهب یا هر نوع مشکل پزشکی یا ناتوانی جسمی در پاها است همیشه باید قبل از اقدام به خرید و استفاده از دستگاه جکوزی پا با پزشک خود مشورت کند.

در عصر حاضر دستگاه ‌های ماساژ جکوزی پا می توانند جایگزینی عالی برای اسپاهای عمومی باشند. استفاده‌ از ماساژور جکوزی پا نه تنها مضر نیست بلکه در دراز مدت مزایای فراوانی را به شما ارائه می‌دهد. توجه داشته داشته باشید که پیش از اقدام برای انتخاب و خرید هر گونه دستگاه ماساژور حتما با یک پزشک مشورت کرده و از سلامت خود اطمینان حاصل کنید.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

اینستاگرام اورلی

به گفتگو بپیوندید