رد کردن لینک ها

روکش صندلی ماساژور چیست و چه کاربردی دارد؟

تصور کنید با پشت سر گذاشتن یک روز کاری طولانی و پر استرس وقتی به خانه می‌رسید چه چیزی می‌تواند التیام ‌بخش ‌تر از یک ماساژ ملایم برای رفع تمام خستگی‌های جسمی و روحی شما باشد. خرید یک روکش صندلی ماساژور بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این روکش‌ ها کارکردی شبیه به صندلی‌های ماساژور دارند که از طریق لرزش و گرما عملکردهای مختلفی برای غلبه بر گرفتگی‌ های عضلانی ارائه می‌دهند. هر روکش صندلی ماساژور به راحتی بر روی مبلمان، بر روی زمین و بر روی صندلی خودرو قرار گرفته و نحوه‌ استفاده آسانی دارد و ماساژی آرام ‌بخش در ناحیه‌ گردن و پشت را به استفاده کنندگان ارائه می‌کند.

روکش صندلی ماساژور چیست؟

روکش صندلی ماساژور چیست
به طور حتم حیرت خواهید کرد اگر بدانید تنها با فشار دادن یک دکمه به سادگی در خانه و با کمترین هزینه می‌توانید استرس زندگی روزمره خود را از بین ببرید. روکش صندلی ماساژور ترکیبی از تکنیک‌ های مختلف ماساژ از ماساژ با ویبره گرفته تا ماساژ شیاتسو، ماساژ فشرده سازی هوا و ماساژ نقطه‌ای است.

با انتخاب و خرید یک روکش صندلی ماساژور می‌توانید بیشتر تکنیک ‌های ماساژ درمانی را با خود به خانه‌ ببرید تا برای لحظاتی جسم و روح شما با هم هماهنگ و آرام شوند. روکش صندلی ماساژور قابل استفاده در خانه، اداره یا ماشین بوده و از ویژگی ‌های مثبت آن می توان به اختیاری بودن تغییر وضعیت لرزش از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر اشاره کرد. در روکش‌ های صندلی ماساژور ارتعاشی در صورت نیاز به سرعت لرزش بیشتر می توانید آن را از طریق کنترل لمسی تنظیم کنید.

فواید روکش صندلی ماساژور

شاید در نگاه اول فکر کنید که روکش صندلی ماساژور به تنهایی قادر به اصلاح وضعیت جسمی و تسکین دردها یا حل وضعیت پزشکی شما نیست و نمی‌تواند به خودی خود موجب التیام بخشی در شما شود اما متخصصان بر این باورند که درصد زیادی از استفاده ‌کنندگان از روکش صندلی ماساژور تنها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی استفاده، اثرات مثبت و تاثیرگذاری را گزارش کرده‌اند.

نظرات مثبت مصرف کنندگان حاکی از این است که روکش صندلی ماساژوری که خریداری کرده ‌اند نه تنها به کاهش تنش ‌های عضلانی آن‌ها کمک کرده بلکه باعث آرامش روحی آن‌ ها نیز شده است. به همین دلیل هم توصیه می‌شود از روکش صندلی ماساژ خود می توانید هر سه تا چهار بار در هفته برای حداکثر اثر بخشی برای درد گردن یا شانه استفاده کنید.

 

حتما بخوانید: 5 فواید صندلی ماساژور که شما را وادار به خرید می کند

عملکرد روکش صندلی ماساژور

 

روکش صندلی ماساژورهر روکش صندلی ماساژ دارای خاصیت ارتعاشی دلپذیر با دو سطح قابل انتخاب از شدت است که گاهی همراه با عملکرد گرمایی برای اثرگذاری مثبت جهت ماساژ سه ناحیه‌ پشت، کمر و باسن طراحی شده است. این روکش‌ها مجهز به نوارهای لاستیکی در دو پهلو برای اتصال به پشتی صندلی‌ ها یا سطوح هستند و از آن‌ها به راحتی می‌توان در خانه یا محل کار استفاده نمود و حتی به دلیل داشتن آداپتور همراه می‌توان از برخی از مدل‌های آن حتی در خودرو نیز استفاده کرد.

مدل‌های پیشرفته‌ روکش صندلی ماساژ به این شکل طراحی شده است که شما می توانید شدت ماساژ را به دلخواه انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید از عملکرد گرما به صورت جداگانه یا همراه با ماساژ لذت ببرید. این روکش ‌ها دارای عملکرد بسیار ساده و آسانی هستند و تنها با یک سوئیچ کنترل دستی قابلیت تنظیم شدت لرزش و یا میزان گرمایش را دارند و به راحتی بر روی تمامی صندلی‌هایی که عمق صندلی و تکیه گاه کافی را دارند قابل استفاده هستند.

بالشتک این روکش ‌ها بر اساس اصل ارگونومیک طراحی شده که راحتی بالایی را هنگام استفاده فراهم می کنند. در نهایت اینکه روکش صندلی ماساژور را بر روی چه سطحی قرار می دهیم نیز مهم است به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای کف ‌ها و سطوح سخت و تخت، تمامی روکش‌ های صندلی ماساژور را بر روی یک تشک نرم یا سطح فرش یا موکت قرار بدهید تا از تماس مستقیم آن با سطح کف سخت جلوگیری شود.

با روکش صندلی ماساژور با خیال راحت سفر کنید زیرا از فرآیند ماساژ که به کاهش درد یا تنش ناشی از ماشین سواری طولانی یا سفرهای جاده‌ای بسیار کمک کننده است لذت می برید.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

اینستاگرام اورلی

 

به گفتگو بپیوندید