رد کردن لینک ها

ماساژ لاغری چیست و چه فوایدی دارد؟

از بین هزاران تکنیکی که برای کاهش وزن در سراسر دنیا وجود دارد، این ایده که ماساژ به شکل منظم می‌تواند به کاهش وزن افراد کمک کند قطعا یکی از جذاب‌ترین این تکنیک‌ها محسوب می‌شود. ماساژ درمانی همواره عضلات را نرم ‌تر می‌کند و تنش‌ها را پیش از آن که به آسیب تبدیل شوند از بین می‌برد و دردهای عضلانی را نیز کاهش می‌دهد.

فرآیند کاهش وزن از گذشته تا به امروز به عنوان یک تلاش سخت و زجرآور برای انسان‌ ها محسوب شده است. اما از آن زمان که ماساژ بتواند در برنامه ‌های کاهش وزن گنجانده شود، ناگهان نگاهی از عشق به خود و اعتماد به نفس در هر فردی ظاهر می‌شود.

طبق یافته‌های درمانگران مشخص شده که ماساژ درمانی می‌تواند روند کاهش وزن را در افراد تسریع ببخشد. به علاوه ماساژ لاغری به عنوان یک راه درمانی در زمانی که فرد به اهداف رویایی خود در مورد اندامش می‌رسد یک پاداش عالی محسوب می‌شود. در نهایت باید بدانید که اگر از وضعیت جسمی خود ناراحت هستید، کاهش وزن به همین سادگی‌ ها که فکر می‌کنید اتفاق نمی‌افتد.

ماساژ لاغری چیست؟

ماساژ لاغری چیست
در یک جمله ماساژ لاغری کمک می‌کند تا چربی‌ های موضعی و نواقص اندامی بدن خود را از بین ببرید و در نهایت به یک اندام بهتر و جوان ‌تر برسید. در مورد ماساژ لاغری این مطلب را خوب به خاطر بسپارید که ماساژ لاغری نیز درست مانند رفتن به باشگاه ورزشی یا رعایت کردن رژیم تغذیه‌ای سالم اگر به شکل منظم انجام نشود و در یک بازه زمانی مشخص به یک ماساژور برای این کار مراجعه نکنید، هرگز قادر به مشاهده همگی مزایای این ماساژ نیستید.

درمانگران ماساژ درمانی به همین دلیل توصیه می‌کنند که ماساژ لاغری را متناسب با بودجه خود و به شکل منظم برنامه ریزی و اجرا کنید. برای مثال تکرار هفتگی ماساژ لاغری برای یک بار در ماه و یک بار در هفته بسیار مناسب و جوابگو است.

ماساژ برای کاهش وزن چیست؟

ماساژ لاغری یک درمان ایده ‌آل به همراه رژیم غذایی تحت نظارت متخصص تغذیه در ترکیب با ورزش است و برای کمک به کاهش سایز مناطقی از اندام است که نتوانسته‌اند حتی با رژیم ‌های سخت و ورزش‌های طاقت فرسا آن را از بین ببرند. این یک روش درمانی عالی برای کسانی است که به دنبال بهبود در اندام ظاهری خود از نظر توده‌ های چربی هستند و هم کسانی که از سلولیت رنج می برند.

 

پیشنهاد ویژه: آشنایی با ماساژ ورزشی

ماساژ لاغری چه فوایدی دارد؟

فواید ماساژ لاغری
ماساژ لاغری برای افرادی است که خواهان کاهش وزن به طور موثر هستند به این دلیل که با توجه به زندگی ماشینی در عصر جدید همگی ما زمان کافی برای یک ساعت دویدن یا شرکت در کلاس‌های ورزشی را نداریم. از سوی دیگر تنها تعداد معدودی از افراد چاق حاضر می‌شوند هزینه گزاف و ریسک خطرناک بودن عمل ‌های زیبایی لاغری را بپذیرند.

شما به راحتی با یک ماساژ لاغری اصولی می‌توانید با سهولت وزن کم کنید و پس از انجام این ماساژ می‌توانید با دردهای عضلانی بعد از ورزش ‌های هوازی خداحافظی کنید. در حقیقت می‌توان گفت ماساژ لاغری یک درمان بدون درد است و به شما این امکان را می‌دهد که چربی‌ های سر سختی را که در برابر هر گونه ورزشی مقاوم هستند به راحتی از طریق آن از بین ببرید.

از دیگر فواید بی شمار ماساژ لاغری می‌توان به بهبود بخشیدن به پوست اشاره کرد که خاصیت ارتجاعی آن را دو چندان می‌کند. با سفت شدن پوست تان دیگر خبری از چین و چروک‌ها یا افتادگی پوست نیست و در عوض چیزی که به دست می‌آورید پوستی جوان ‌تر و زیباتر است.

با ماساژ لاغری سریع تر می‌توانید به عزت نفس ناشی از کاهش وزن خود برسید. ماساژ لاغری همچنین بر روی بهبود وضعیت سلامتی شما تاثیرگذار است. از آن‌ جا که اضافه وزن همواره علت مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و دیابت است پس از طریق ماساژ لاغری و با حذف چربی‌ ها از بدن مشکلات مرتبط با سلامتی هم برطرف می‌شود.

نقش ماساژ لاغری

ماساژهای لاغری آن هم به شکل منظم یک راه عالی برای از بین بردن سلولیت پوستی و کاهش رسوبات چربی کوچک از کل اندام است. این ماساژها بسیار کمک کننده در درمان درد و صدمات عضلانی هستند و افراد را ملزم به رعایت کردن و پایبندی به یک برنامه ورزشی منظم می‌کند.

در نهایت این‌ که ماساژ لاغری نیز درست همانند دیگر ماساژ‌ها می‌تواند بعد از آن شما را به آرامش بعد از یک روز کاری سخت هدایت کند. از سوی دیگر ماساژ لاغری می‌تواند نقش بسیار موثری در کاهش استرس های فیزیکی ناشی از کشش یا آسیب به عضلات ایفا کند.

اگر شما هم از دردهای منظم رنج می‌برید، ماساژ لاغری می‌تواند به شکل قابل توجهی بر زندگی روزمره شما تأثیرات مثبت بگذارد. به این دلیل که داشتن تجربه یک درد منظم می‌تواند منجر به اضطراب و افسردگی در افراد شود. هرگز فراموش نکنید که مزایای ماساژ یک متغیر چند عاملی است یعنی نه تنها می‌تواند به کاهش درد و تنش عضلانی کمک کند، بلکه به عنوان یک عنصر آرامش بخش قادر است مزایای روانی قابل توجهی را برای افراد به همراه داشته باشد.

ماساژ کاهش وزن یا همان ماساژ لاغری یک فرآیند ماساژ قوی است که از ترکیبی از تکنیک‌ های متنوع ماساژ، محصولات و ابزارهای خاص برای انجام آن استفاده می‌شود. این گرمای ناشی از حرکات چرخشی و فشاری ماساژ لاغری است که به آرامی بافت‌های چربی را تجزیه کرده و حجم چربی اضافی در بدن را کاهش می‌دهد.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

 

 

به گفتگو بپیوندید