رد کردن لینک ها

با انواع لوازم ماساژ آشنا شوید

به یاد داشته باشید که هر گاه از لوازم ماساژ در ترکیب با تکنیک‌های مختلف استفاده شود، هم مراجعه ‌کنندگان و هم درمانگران ماساژ هر دو طرف سود می‌برند. در حقیقت استفاده از انواع لوازم ماساژ برای درمان درد و سفتی عضلانی بسیار مفید است و مراجعه کننده می‌تواند ماساژ کامل و جامع‌ تری دریافت کند. یک محیط آرامش ‌بخش از مهم ترین ارکان یک ماساژ درمانی اصولی است. مواردی که به ترویج یک محیط آرام کمک می‌کند شامل استفاده از انواع لوازم ماساژ با قابلیت ایجاد یک محیط آرام است.

آشنایی با انواع لوازم مورد نیاز برای دریافت یک ماساژ حرفه‌ای

 

تخت ماساژ

تخت ماساژ

تخت های ماساژ از اولین و مهم ترین انواع لوازم ماساژ هستند که کلید اصلی برای دریافت ماساژ درمانی محسوب می‌شوند. دو مدل تخت ماساژ وجود دارد که شامل مدل ثابت و قابل حمل می باشد. مراکز توانبخشی و درمانی به طور معمول از تخت‌های ماساژ ثابت برای مشتریان خود استفاده می‌کنند به دلیل اینکه این مدل تخت های ثابت معمولا دارای تحمل وزن بالاتری نسبت به مدل های قابل حمل هستند. در هنگام خرید تخت ماساژ باید به عرض و ارتفاع آن توجه کنید به این خاطر که مراجعه ‌کننده باید در طی جلسه ماساژ به راحتی بر روی تخت دراز بکشد و نباید این تخت خیلی باریک یا بلند باشد. تخت های ماساژ ثابت معمولا از چوب ساخته می‌شوند و تخت های ماساژ پرتابل معمولا از جنس آلومینیومی هستند تا هنگام جا به جایی راحتی بیشتری را فراهم کنند. اغلب تخت های ماساژ دارای لوازم جانبی مانند بالشتک زیر پایی ماساژ هستند و این امکان را برای مراجعه کننده فراهم می کنند که در حین ماساژ راحتی بیشتری داشته باشند.

صندلی بک ماساژ

لوازم ماساژ

از دیگر تجهیزات ماساژ می‌توان به صندلی های بک ماساژ اشاره کرد که قابل حمل بوده و به شما این امکان را می‌دهد که در فضاهای مختلف از آن‌ها استفاده کنید. این صندلی ‌ها برای انجام انواع ماساژهای موضعی در قسمت‌هایی مانند پشت ، شانه یا گردن مورد استفاده قرار می‌گیرند. صندلی های بک ماساژ حداکثر میزان راحتی را در طول یک جلسه ماساژ درمانی برای مراجعه کننده فراهم می‌کنند.

روغن ماساژ

روغن ماساژ

از دیگر انواع لوازم ماساژ که می‌تواند تجربه‌ا‌ی دلپذیر و آرامش‌بخش برای یک ماساژ خوب را هدیه کند. استفاده از روغن ماساژ در ماساژ درمانی علاوه بر این‌که به ایجاد پوستی صاف کمک می‌کند به دستان ماساژور اجازه می‌دهد تا راحت ‌تر بر روی پوست مشتری حرکت کند. استفاده از روغن‌ های ماساژ از اصطکاک حین ماساژ درمانی که می‌تواند برای مشتری و ماساژور ناراحت کننده باشد جلوگیری می‌کند. از روغن‌ های ماساژ می‌توان برای کمک به آرامش یا درمان درد افراد استفاده کرد. البته باید توجه شود که همه‌ روغن‌ ها برای استفاده در ماساژ ایده‌آل نیستند و حتی برخی از روغن‌ ها در حین ماساژ ممکن است چسبنده یا چرب باشد.

 

پیشنهاد ویژه: آشنایی با ابزارهای چوبی ماساژ و کاربرد آن ها

 

ابزارهای ماساژ دستی

لوازم ماساژ

از دیگر انواع لوازم ماساژ که بسیار کاربردی و مفید است، ابزارهای دستی ماساژ هستند که خدمات ماساژ درمانی را تکمیل می‌کنند. از مدل‌ های ابزارهای ماساژ درمانی دستی می‌توان به رول چوبی ماساژ، چوب استیک ماساژ، انواع ماساژورهای دستی و توپ های ماساژ اشاره کرد.

بولستر ماساژ

بولستر ماساژ

بولستر از دیگر انواع لوازم ماساژ به شمار می‌رود که با کیفیت و دوام بالا به ماساژ درمانگر امکان می‌دهد تا دسترسی کافی برای بهبود بخشیدن به رفع نیاز مشتریان داشته باشد. بولستر یا بالشتک زیر پایی ماساژ را زیر پای فرد ماساژ گیرنده قرار می‌دهند تا پا کمی بالاتر از سطح زمین قرار بگیرد. این کار به ماسور کمک می کند که در حین کار راحتی بیشتری داشته باشد. بولسترها در اشکال و ابعاد مختلف تولید می‌شوند اما یکی از بهترین اشکال آن شکل نیم دایره با قاعده صاف است. به یاد داشته باشید که همواره به دنبال بالشتک یا بولسترهایی با روکش‌ های ضد آب باشید تا بتوانید به راحتی پس از هر با استفاده آ‌ن‌ ها را تمیز کنید.

سنگ ماساژ

سنگ ماساژ چیست

یکی از انواع سبک های ماساژ به شمار می آید. ماساژ درمانی با استفاده از سنگ ماساژ به رفع گرفتگی های عضلانی و ایجاد آرامش کمک به سزایی می کند. این سنگ ها با کمک دستگاه های مخصوصی به نام هیتر سنگ ماساژ گرم شده و سپس بر روی قسمت های مختلفی از بدن قرار داده می شود. گرمای موجود در سنگ ها باعث افزایش گردش خون و نرم شدن عضلات شده و به ماسور کمک می کند که با راحتی بیشتری عمل ماساژ را انجام دهد.

شمع ماساژ

شمع ماساژ اورلی

شمع های ماساژ از مواد طبیعی و کاملا گیاهی ساخته شده اند و خواص درمانی و زیبایی بسیاری دارد. شمع ماساژ با ایجاد روغنی گرم و معطر باعث افزایش کیفیت ماساژ می شود. این شمع ها به صورت جامد هم قابل استفاده هستند. شمع های ماساژ برندهای مختلفی دارند که شمع ماساژ اورلی یکی از معتبرترین و بهترین آن هاست. شمع های ماساژ اورلی دست ساز بوده و ساخت کشور اسکاتلند می باشد.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

 

به گفتگو بپیوندید