رد کردن لینک ها

آشنایی با ابزارهای چوبی ماساژ و کاربرد آن ها

لوازم و تجهیزات ماساژ جز یکی از ضروری ترین لوازم برای ارائه یک ماساژ حرفه ای و ایده آل محسوب می‌شود. لوازم ماساژ انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابزارهای چوبی ماساژ اشاره کرد. این ابزارها از جدیدترین تکنیک‌های ماساژ به شمار می‌آیند و برای ماساژ بدن و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در مقاله پیش رو با انواع ابزارهای چوبی ماساژ و کاربردشان آشنا خواهید شد. تا انتهای مقاله با اورلی همراه باشید.

چوب استیک ماساژ

چوب استیک ماساژ
چوب استیک ماساژ یکی از ابزارهای پرکاربرد ماساژ است که برای انجام تکنیک های ماساژ فشاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار اشکال مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به چوب استیک استوانه ای شکل و یا چهار زاویه ای اشاره کرد.

رول چوبی ماساژ

رول چوبی ماساژ
رول ماساژ از چوب مرغوب و باکیفیت ساخته شده است و دارای دو غلتک چرخان می‌باشد. رول چوبی ماساژ برای ماساژ ریلکسیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. غلتک های این ابزار ناحیه مورد ماساژ را مابین خود قرار می‌دهد و با اعمال فشار ملایمی بر سطح پوست به افزایش جریان گردش خون و رفع استرس کمک به سزایی می‌کند.

وردنه چوبی ماساژ

ابزارهای چوبی ماساژ
از وردنه چوبی ماساژ برای انجام تکنیک‌های مالشی بر روی پوست و ماساژ نواحی مختلف بدن از جمله گردن، بازوها، شانه، شکم و کف پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. وردنه های چوبی انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به وردنه غلتکی آج دار اشاره کرد. وردنه غلتکی ماساژ از چوب محکم و مقاوم ساخته شده است و دارای دندانه های برجسته برای اعمال فشار بیشتر بر ناحیه مورد نظر می‌باشد.

 

شاید این مقاله برایتان مفید باشد: با بهترین ماساژورهای برقی و کاربرد آن ها آشنا شوید

تشت چوبی ماساژ

تشت چوبی ماساژ
این ابزار از چوب مرغوب و بادوام ساخته شده است و جهت ماساژ درمانی پا در بسیاری از مراکز ماساژ و سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماساژور چوبی کف پا

ابزار چوبی ماساژ
با کمک این ابزار به راحتی می‌توانید درد و خستگی کف پا را کاهش دهید. ماساژور کف پا به دلیل سبک و قابل حمل بودن در منزل، محل کار و حتی در سفر قابل استفاده می‌باشد.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

 

به گفتگو بپیوندید