رد کردن لینک ها

معرفی شمع ماساژ تمشک و فلفل سیاه اورلی

شمع ماساژ به عنوان یکی از لوازم مهم ماساژ شناخته می‌شود و بر کیفیت ماساژ بسیار تاثیرگذار است شمع‌های ماساژ برندهای مختلفی دارند که اورلی جز یکی از بهترین آن‌هاست. در این مقاله با یکی از شمع‌های ماساژ این برند را آشنا خواهیم شد.

شمع ماساژ تمشک و فلفل سیاه اورلی

خرید شمع ماساژشمع ماساژ اورلی تمشک و فلفل سیاه یک روغن ماساژ گرم و فوق العاده ای ست که با برخورداری از رایحه های شیرین و عطرآگین که از مواد طبیعی و سازگار برای پوست ساخته شده است می تواند لحظاتی به یاد ماندنی و شاد را برایتان به ارمغان آورد.

شمع ماساژ تمشک و فلفل سیاه برای بانوان و آقایان مناسب است. این شمع از مواد طبیعی از جمله روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو و روغن جوجوبا و رایحه عصاره های  تمشک اسکاتلندی و فلفل سیاه، پرتقال، لیمو، رزماری، نعناع، سنبل هندی، عنبر و چوب تهیه شده است. شمع ماساژ اورلی تمشک و فلفل سیاه قابل استفاده بین 4 تا 6 بار ماساژ کامل بدن است.

همچنین بخوانید: بهترین شمع های مخصوص ماساژ

نحوه استفاده از شمع ماساژ

شمع ماساژ را روشن کرده و بسته به میزان مصرف شمع آب شده را به آرامی بر روی پوست ریخته و اقدامات ماساژ را انجام دهید.

این شمع ماساژ در زمینه‌های بهداشتی و زیبایی مانند مانیکور و پدیکور و به صورت جامد برای تسکین دهندگی پوست قابل استفاده است.

نکات مهم :

  • در جای خنک و دور از آفتاب نگهداری کنید.
  • هرگز شمع روشن را به حال خود رها نکنید و قبل از استفاده خاموش کنید.
  • این محصول خوراکی نمی باشد.
  • شمع را در سطوح قابل اشتعال و یا شکننده قرار ندهید.
  • روی حیوانات امتحان نکنید.
  • این شمع برای افرادی که به آلرژی مبتلا هستند مناسب نمی باشد.

 

اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع ماساژ با رایحه‌های گوناگون می‌باشد. برای آگاهی از قیمت شمع‌های ماساژ و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

راه ارتباطی با اورلی

 

به گفتگو بپیوندید