رد کردن لینک ها

فواید بی نظیر ماساژ صورت با یخ

ماساژ صورت با یخ! شاید این جمله برایتان عجیب به نظر برسد؛ اما تکه‌های یخ که ممکن است برای شما بی خاصیت و کم ارزش باشند تاثیرات فوق العاده ای بر زیبایی و جوانسازی پوست شما دارد. اگر به دنبال راهی کم هزینه و موثر برای مراقبت و سلامت پوست خود هستید، حتما قطعات یخ را امتحان کنید.

فواید ماساژ صورت با یخ

فواید ماساژ صورت با یخیخ برای جوش صورت

یخ چربی پوست را کاهش می‌دهد و تاثیر مثبتی بر درمان آکنه، جوش و لکه‌های پوستی دارد. برای از بین بردن جوش، صورت خود را بشویید و به خوبی خشک کنید سپس تکه‌های یخ را درون کیسه پلاستیکی قرار داده و ناحیه اطراف جوش را به مدت 1 دقیقه ماساژ دهید.

پاکسازی منافذ پوست

یخ از تجمع آلودگی و چربی در منافذ پوست جلوگیری کرده و باعث زیبایی و درخشندگی صورت می‌شود.

یخ برای پف زیر چشم

یخ خاصیت ضد تورمی دارد بنابراین برای کاهش پف چشم گزینه مناسبی است. البته به دلیل اینکه پوست نواحی چشم بسیار حساس است به مدت کوتاهی یخ را بر روی چشم‌هایتان استفاده کنید.

از بین بردن چروک صورت با یخ

ماساژ صورت با یخیخ برای جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک فوق العاده است. برای این کار ابتدا صورت تان را با آب گرم شسته سپس قطعات یخ را درون کیسه پلاستیکی قرار داده و بر روی پوست بگذارید و یا به آرامی ماساژ دهید.

تثبیت کننده آرایش

اگر می‌خواهید آرایش بی عیب و نقصی داشته باشید و صورت تان زیباتر به نظر برسد، پیش از آرایش از ماساژ یخ استفاده کنید.

نرم کننده لب

استفاده از یخ باعث حفظ رطوبت ودرخشندگی لب ها می‌شود.

 

همچنین بخوانید: ماساژ صورت برای از بین بردن خط خنده

فواید یخ برای ناخن

یخ سرعت خشک شدن لاک روی ناخن را افزایش می‌دهد. ناخن‌هایتان را درون ظرف حاوی یخ و مقداری آب سرد قرار دهید؛ پس از گذشت 2 تا 3 دقیقه خواهید دید که رنگ لاک ثابت شده است.

افزایش گردش خون

یخ جریان خون را افزایش می‌دهد و باعث درخشندگی و خوش رنگ و لعاب شدن پوست می‌شود.

مضرات یخ برای صورت

بعد از یخ درمانی ممکن است پوست به مدت کوتاهی قرمز شود بنابراین توصیه می شود از ماساژ صورت بیش از 5 دقیقه خودداری کنید و حتما یخ را درون کیسه پلاستیکی قرار دهید. البته اگر پوست تان بسیار حساس است از این ماساژ استفاده نکنید.

 

اورلی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین شمع ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

راه ارتباطی با پیلتن شاپ

 

به گفتگو بپیوندید