رد کردن لینک ها

نکاتی برای ماسور برای تعامل حین ماساژ

شما از استعداد ذاتی برای آموزش و ارتباط حین کمک به مشتریان خود برخوردار هستید. اما آیا شما مهارت‌های ارتباطی برای ایجاد تعامل حین ماساژ درمانی مشتری خود را دارید که منجر به یک تجارت خوب و پر رونق شود؟

نحوه برقراری تعامل حین ماساژ با مشتریان به آنها کمک می‌کند تا آنچه را که می‌توانند- و نمی‌توانند- از ماساژ درمانی انتظار داشته باشند درک کنند. درباره نقشی که ارتباط خوب در کمک به برقراری روابط محکم با مشتریان خود دارد، بیشتر بدانید.

به نظر می‌رسد که ارتباطات آگاهانه و صادقانه، هم به متخصصان ماساژ درمانی و هم برای مشتریان آن‌ها کمک می‌کند. در واقع این ارتباط توضیح می‌دهد که مراقبت‌های تلفیقی چه دانش و ابزارهایی را برای درمان مشتریان فراهم آورند. کلمه “حرفه‌ای” برای ماسور بر این دلالت دارد که تمرکز سودمند باید روی تعامل حین ماساژ با مشتری است.

نکاتی برای ماسور برای تعامل حین ماساژ

تعامل حین ماساژ؛ در یک کلمه

تعامل حین ماساژ با مشتری در واقع آنچه مهارت شنیداری درمانی نامیده می‌شود، معادل گوش دادن و پاسخ دادن است. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد.

  1. به منظور تعامل حین ماساژ سؤالات مرتبط بپرسید. سوالاتی که مربوط به دلیل این ملاقات برای مشتری است. هنگامی که مشتریان اطلاعات زیادی در مورد بدن خود به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند چالش برانگیز باشند. یک صمیمیت ذاتی حین ماساژ درمانی به وجود می‌آید که می‌تواند منجر به دانستن راز مشتری شود که ممکن است شما برای رسیدگی به آن صلاحیت نداشته باشید.

برای اینکه در محدوده تمرین خود قرار بگیرید، بیشتر به سؤالات پاسخ دهید. به منظور تلطیف فضا یکی از سوالات می‌تواند این باشد؛ به نظر شما چه چیزی بیشتر به شما کمک می‌کند؟ توجه داشته باشید که نباید پرسید،” چه کاری می‌توانم برای کمک کردن انجام دهم؟ ” ایده این است که به مشتری کمک کنیم تا از منابع خود برای یافتن راه حل‌های خاص خود استفاده کند.

  1. به جواب مشتری گوش دهید. گوش دادن به نظر خیلی اساسی است. به نظر یک ماسور، “ما اتاق ماساژ را تنظیم می‌کنیم، و مطمئن می‌شویم که ظرف روغن ماساژ ما پر است و اینکه موسیقی مورد علاقه مشتری پخش می‌شود را بررسی می‌کنیم. گوش دادن به نتیجه بهتری از آنچه فکر می‌کنید انجام می‌شود. سوالات می‌تواند به سادگی سؤال در مورد اینکه چه داروهایی مشتری مصرف می‌کند، باشد. هر دارویی که مشتری مصرف می‌کند هنگام درمان باید دانست. این یک بخش اساسی در یک فرآیند درمانی خوب است که منجر به ارتباط سودمند می‌شود. “
  2. پاسخ‌های مشتری را با بازخورد دلسوزانه دنبال کنید. اینکه چه چیزی را تجربه می‌کنند دنبال کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که مشتری می‌گوید، “پسرم وقتی من در خانه نبودم حین رانندگی تصادف کرد و خودم را در این مورد شماتت می‌کنم.” بر اساس مهارت‌های گوش دادن به درمان به او اینگونه پاسخ دهید: “اینطور به نظر می‌رسد که دو مساله بزرگ است. پسر شما در یک تصادف رانندگی بوده است و دیگری اینکه شما نسبت به آن احساس گناه می‌کنید. خوشحالم که شما یک ساعت ماساژ درمانی را برای مراقبت از خود برنامه ریزی کرده‌اید. “

پاسخ در راستای پاسخ به مهارت‌های حرفه‌ای ماسور است، زیرا در مورد گناه مادر سؤال نمی‌شود. با این حال، مشخص است که ماسور گوش می‌کند! این اعتمادی ایجاد می‌کند، که برای ایجاد روابط پایدار با مشتری مهم است. و این از تلاشهای خودمراقبتی وی پشتیبانی می‌کند.

گتعامل حین ماساژ؛ در یک کلمهفتگو کلید تعامل حین ماساژ مشتری

به عنوان یک ماسور حرفه‌ای، برای تقویت مهارت‌های گوش دادن، قبل از رسیدن به جلسه دیگر، یادداشت‌های خود را برای هر مشتری مرور کنید. این به شما امکان می‌دهد نشان دهید که تعهد اساسی شما به مشتری عمیق‌تر از یک جلسه 60 دقیقه‌ای است. “به جای اینکه بپرسم،” سلام، زندگی شما چه می‌گذرد؟ “، صحبت جلسه قبلی خود را باز می‌کنم. ممکن است بپرسم، “از زمان آخرین جلسه ما با درد کمر شما چه طور است؟” یا “گرفتگی گردن شما چگونه است؟ آیا بهتر است؟” این نشان می‌دهد که منِ ماسور چقدر اهمیت می‌دهم که این مشتری مجددا به من رجوع کرده‌است. ”

ممکن است مشتری پس از یک روز پر کار و بد وارد شود. وقتی این اتفاق می افتد، باید بدانید که آنها به دنبال فضایی امن هستند. هرگز قضاوت نباید کرد. این امر به ایجاد اعتماد بین ماساژ درمانی و مشتری کمک می‌کند، که برای یک رابطه پایدار بسیار مهم است.

صدای خود را بشنو

قبل از قرار ملاقات با مشتری، در مورد چگونگی تأثیرگذاری این شخص بر خود شخصاً فکر کنید. آیا در جلسات قبلی به خاطر این مشتری حس تاسف یا نگرانی برای سلامتی آنها داشتید؟ از خود بپرسید که چرا. شاید شما به یاد بیاورید که احساس قطع ارتباط با مشتری دارید. باز هم، از خود بپرسید که چرا. این‌ها اقدامات مهم ذهن آگاهی هستند تا بتوانید احساسات خود را تصدیق کنید، سپس آنها را کنار بگذارید و با یک ذهن پاک، به مشتری خوش آمد بگویید. در این روش، شما کاملاً با مشتری عجین هستید.

اینها همه بخشی از ایجاد خودآگاهی هستند، که سنگ بنای روابط قوی و پایدار مشتری است. با آگاهی از خود، توانایی نظارت بر احساسات  برای مشتری‌های مختلف فراهم می‌شود.

تعامل حین ماساژ، ابزاری برای تجارت

مرزهای سالم برای ایجاد روابط محکم و حرفه‌ای با مشتریان ضروری هستند. برای ساختن و نگه داشتن این مرزها، به ابزاری برای ارزیابی خود نیاز است. هدف شما این است که در جایی در محدوده” منطقه امن ” باشید که برای مشتری دلسوزی کنید. “این جایی است که شما آن روز را می‌فهمید و حتی گرفتاری خاص مشتری را حس می‌کنید، اما نیازی به اصلاح، تصحیح، سرزنش یا تغییر ناراحتی مشتری به هیچ وجه احساس نمی‌کنید.

در مقابل همدلی، که ممکن است به ترحم ظاهر شود. همدلی توانایی تشخیص وضعیت استرس زا دیگران است، می‌تواند عده‌ای را وادار به احساس “رفع” وضعیت دشوار مشتری کند. در مقابل همدلی وضعیتی است که از نظر عاطفی با اوضاع مشتری ادغام می‌شود. این که آیا در حاشیه ابراز همدردی یا همدلی بیش از حد طاقت دارید، پیامدهای مشابهی دارند.

هنگامی که در حال بررسی نحوه ارتباط با مشتری‌های خود هستید، بهتر است در برابر تمایل به قضاوت این احساسا مقاومت کنید. این چارچوب برای کمک به متخصص ماساژ درمانی می‌باشد تا بتواند در آن لحظه سؤالاتی را مطرح کند. آیا می‌توانم درک بیشتری داشته باشم؟ قضاوت کمتر؟ چه چیزی برای مشتری مناسب است؟ چه چیزی برای من مناسب است؟ پاسخ‌های شما روز به روز تغییر می‌کند. بنابراین بررسی اینکه موقعیت شما در حوزه مراقبت از مشتری قرار دارد، مفید است. فقط خود را در پیش فرض‌ها و پیش داوری‌ها قرار ندهید.

گفتگو کلید تعامل حین ماساژ مشتریامید به تعامل بیشتر

بدون شک مواردی وجود خواهد داشت که ارتباط بین مشتری و ماساژ درمانی با شکست مواجه شود. مراجعه مشتری به ماسور دیگر به این معنی نیست که مشتری را از دست داده‌اید. این مشتری ممکن است شما را در طول فرایند بهبودی به عنوان یک همراه ببیند. استرس کمتر از طریق ماساژ درمانی و حمایت درمانی بیشتر از یک ماسور متخصص، می‌تواند سلامتی مشتری را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

یک کانال ارتباطی نهایی وجود دارد که متخصصان احساس می‌کنند در ایجاد روابط پایدار و درمانی با مشتری مؤثر است. شما به یک مربی احتیاج دارید! گوش دادن یک عنصر اساسی و در عین حال اغلب حلقه گم‌شده در تعامل حین ماساژ است. با این حال، هنگامی که به درستی انجام شود، یک گام پویا به سمت روابط با مشتری پایدار و درمانی است که از یک تجارت خوب و پررونق پشتیبانی می‌کند.

ŌŌŌŌŌ

به منظور ارائه تجربیات بهتر و تعامل حین ماساژ در جلسات درمان بهتر است آروماتراپی و روغن طبیعی را در برنامه خود لحاظ کنید. اورلی با هدف ارائه بهترین تجربه ماساژ به شما، طیف گسترده ای از روغن های صد در صد طبیعی اورلی را دارا می‌باشد. برای خرید یا کسب اطلاعات با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

به گفتگو بپیوندید