رد کردن لینک ها

هر آنچه باید قبل از خرید تخت ماساژ پرتابل بدانید

ماساژ درمانگران حرفه ای برای داشتن جلسات ماساژ درمانی موثر برای مشتریان خود همواره به دنبال انتخاب بهترین نوع تخت ماساژ هستند. در حالت کلی در بازار دو نوع تخت ماساژ با مزایا و معایب گوناگون وجود دارد که یکی از آن‌ها تخت ماساژ پرتابل و دیگری ثابت است. هر ماسور با توجه به نیاز خود و نوع کسب و کاری که دارد اقدام به انتخاب و خرید یکی از مدل‌های فوق می‌کند.

تخت پرتابل چیست؟

تخت ماساژ پرتابل چیست
برخی مشتریان تمایلی برای حضور در سالن‌ های اسپا یا ماساژ ندارند و برای راحتی و آسایش خود خواستار دریافت خدمات شخصی ماساژ در خانه‌ یا محل کار خود هستند. از سویی دیگر برخی ماساژ درمانگران برای بازاریابی یا بیشتر شناخته شدن و تبلیغات برای نام خود، در نمایشگاه‌ها یا جشنواره‌ها تخت ‌های ماساژی را برپا کرده و انواع ماساژهای رایگان یا با هزینه کم را به عموم مردم ارائه می‌دهند.

در نهایت با توجه به همگی این موارد ذکر شده، فرد ماساژ درمانگر با در نظر گرفتن اهداف خود و توجه به نیاز بازار و مشتریان اقدام به خرید تخت ماساژ پرتابل می‌کند. تخت‌‌ های ماساژ قابل حمل ابزاری هستند که می‌توان آن ‌ها را تقریبا به هر جایی برد به این دلیل که نسبت به تخت های ثابت دارای وزن کمتری هستند و فریم آن‌ ها به طور معمول از چوب یا فلز ساخته شده است.

انواع تخت ماساژ قابل حمل

• تخت ماساژ پایه چوبی

این دسته از تخت ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند می توانند برای مراکز اسپا و ماساژ نیز گزینه مناسبی باشد. تخت های پرتابل چوبی نسبت به تخت های پرتابل پایه آلمینیومی از قیمت کمتری برخوردار هستند.

• تخت ماساژ پایه آلمینیومی

این مدل از تخت های پرتابل نسبت به نوع چوبی از وزن کمتری برخوردار بوده و به همین خاطر از نظر حمل و نقل راحتی بیشتری فراهم می کنند. تخت های پرتابل پایه آلمینیومی استحکام بالاتری دارند.

 

هم چنین بخوانید: چگونه تخت ماساژ مناسبی انتخاب کنیم؟

 

هنگام خرید تخت ماساژ پرتابل به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید تخت ماساژ پرتابل

اگر بخواهیم یک چک لیست قابل قبول برای انتخاب یک تخت ماساژ قابل حمل به شما ارائه دهیم باید این ویژگی‌ها را به طور حتم در آن درج کنیم:

*تحمل وزن: توصیه می شود تخت ماساژ مورد نظر خود را از میان مدل هایی که دارای تحمل وزن بالا و استحکام بیشتری هستند انتخاب کنید.

* روکش تخت ماساژ: اغلب این تخت ‌های ماساژ با پارچه چرم PVC پوشانده می‌شوند. پی وی سی مقرون به صرفه ترین گزینه به شمار می‌رود. بسیاری از برندهای تجاری سازنده‌ تخت ‌های ماساژ پرتابل از چرم PU استفاده می‌کنند که این پارچه از لحاظ کیفیت بهتر بوده و در استفاده‌ طولانی مدت دارای مقاومت خوبی است.

*ابعاد: یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب تخت ماساژ در نظر گرفتن ابعاد آن است. به طور کلی تخت های ماساژ با طول 180 سانتی متر و عرض بین 70 تا 75 سانتی متر به عنوان ابعاد استاندارد به شمار می آید.

*ضخامت فوم: در صورتی که فوم استفاده شده در تخت ماساژ ضخامت بیشتری داشته باشد، فرد ماساژ گیرنده در طول ماساژ راحتی بیشتری را تجربه خواهد کرد. به طور کلی فوم با ارتفاع 5 سانتی متر به عنوان اندازه ایده آل در نظر گرفته می شود.

در نهایت مهمترین فاکتوری که هنگام خرید یک تخت ماساژ قابل حمل باید در نظر گرفته شود این است که راحتی مشتری و اثربخشی خودتان به عنوان ماساژ درمانگر را تامین کند.

 

امیدواریم این مقاله اطلاعات کاربردی در اختیارتان گذاشته باشد. اورلی دارنده بهترین شمع‌های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

اینستاگرام اورلی

 

 

 

به گفتگو بپیوندید