رد کردن لینک ها

بهترین شمع های مخصوص ماساژ

ماساژ شمع جز سبک‌های لاکچری و پرطرفدار ماساژ محسوب می‌شود و در بین افراد علاقه مند به ماساژ به محبوبیت بالایی رسیده است. استفاده از شمع‌های ماساژ با فواید بی شماری همراه است که از جمله آن‌ها می‌توان به درخشندگی پوست، درمان خستگی و کوفتگی بدن، جوانسازی و درمان خشکی پوست، بهبود زخم و جراحات و افزایش گردش خون اشاره کرد. علاوه بر این بوی دل انگیز شمع‌های ماساژ، حس خوشایندی را به فرد منتقل کرده و باعث نشاط و آرامش او می‌شود.

برندهای معتبر بسیاری در زمینه تولید و فروش شمع‌های ماساژ فعالیت می‌کنند که اورلی از بهترین و باکیفیت ترین آن‌هاست؛ شمع‌های ماساژ اورلی به صورت دست ساز و از روغن‌های طبیعی خوشبو و کره‌های گیاهی ساخته شده اند و علاوه بر کاربرد اصلی خود برای مصارف درمانی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله قصد داریم بهترین شمع‌های ماساژ اورلی و کاربرد آن‌ها را معرفی کنیم پس با اورلی همراه شوید.

معرفی بهترین شمع های ماساژ

شمع ماساژ اورلی تمشک و فلفل سیاه Orli Raspberry & Black Pepper

شمع ماساژ اورلی

شمع ماساژ اورلی تمشک و فلفل سیاه یک روغن ماساژ گرم و فوق العاده است که با رایحه شیرین و عطرآگین خود، لحظاتی به یاد ماندنی و شاد را برای شما فراهم می‌کند. این شمع ماساژ برای بانوان و آقایان قابل استفاده است و در ترکیبات آن از مواد طبیعی شامل روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، ویتامین E، عصاره تمشک اسکاتلندی، فلفل سیاه، پرتقال، لیمو، گوجه سبز، رزماری، نعناع، سنبل هندی، مشک، عنبر و چوب استفاده شده است. شمع ماساژ اورلی تمشک و فلفل سیاه را می‌توانید بین 4 تا 6 بار جهت ماساژ کامل بدن استفاده کنید.

فواید شمع ماساژ تمشک و فلفل سیاه اورلی:

  • قدرت مرطوب کنندگی بالا
  • درمان مشکلات پوستی
  • افزایش نشاط و شادابی
  • ایجاد آرامش
  • تسکین دهنده پوست
  • قابل استفاده در زمینه زیبایی مانند مانیکور و پدیکور

شمع ماساژ اورلی بوته یاسمن Orli Frangipani

شمع ماساژ اورلی بوته یاسمن

شمع ماساژ اورلی بوته یاسمن محصول خاص و دست ساز کشور اسکاتلند است که از مواد خالص و طبیعی مانند روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، ویتامین E و ترکیبی از عصاره بوته گل یاسمن شیرین و لیمو تهیه شده است. از این شمع ماساژ می‌توان بر روی پوست خشک و هم چنین به عنوان پماد برای تسکین دادن پوست استفاده کرد.

فواید شمع ماساژ بوته یاسمن اورلی:

  • کاهش استرس
  • تسکین دهنده و نرم کننده پوست
  • قابل استفاده در زمینه زیبایی مانند مانیکور و پدیکور
  • تمدد اعصاب
  • ایجاد آرامش

شمع ماساژ اورلی انجیر و شکر قهوه ای Orli Fig & Brown Sugar

شمع ماساژ

شمع ماساژ اورلی انجیر و شکر قهوه ای با طراحی زیبا و مواد طبیعی مانند روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، ویتامین E و با رایحه عصاره‌های انجیر، گل ساعت، گل ارکیده، شکر قهوه ای شیرین، لیمو، وانیل و افرا به یکی از محصولات ویژه و پرطرفدار اورلی تبدیل شده است. این شمع ماساژ را می‌توانید بین 4 تا 6 بار جهت ماساژ کامل بدن استفاده کنید.

فواید شمع ماساژ انجیر و شکر قهوه ای اورلی:  

  • قدرت مرطوب کنندگی بالا
  • قابل استفاده در زمینه زیبایی مانند مانیکور و پدیکور
  • ایجاد آرامش
  • تسکین دهنده پوست

شمع ماساژ اورلی جوپ مردانه Orli Man Joop

شمع ماساژ مردانه اورلی

شمع ماساژ اورلی جوپ مردانه محصول دست ساز ساخت کشور اسکاتلند است که به طور خاص برای مردان طراحی شده است که دارای مخلوطی از مرکبات با بوی ملایم می‌باشد. در این شمع از روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا و لوسیونی غنی شده از ویتامین E  و رایحه‌هایی از مرکبات ملایم مانند ترنج، عنبر معطر، وانیل، چوب صندل و مشک شیرین استفاده شده است. شمع ماساژ چوب مردانه اورلی را می‌توان برای قسمت‌های مختلف بدن، پوست خشک و هم چنین به صورت پماد برای تسکین دادن پوست نیز استفاده کرد. شمع ماساژ اورلی جوپ مردانه برای مصارف بهداشتی و زیبایی به مانند مانیکور و پدیکور نیز مناسب می‌باشد.

حتما بخوانید: شمع ماساژ و فواید آن

شمع ماساژ اورلی آفرودیسیا Orli Aphrodisia

شمع ماساژ اورلی

شمع ماساژ آفرودیسیا یکی دیگر از شمع‌های خاص و باکیفیت برند اورلی می‌باشد که علاوه بر زیبایی از جنبه درمانی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شمع ماساژ از روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن آرگان مراکشی ارگانیک، روغن جوجوبا، ویتامین E و رایحه‌هایی از علف لیمو و فلفل سیاه استفاده شده است. شمع ماساژ آفرودیسیا جهت درمان زخم، درخشندگی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

اورلی دارنده بهترین و باکیفیت ترین شمع‌های ماساژ می‌باشد. جهت مشاوره، خرید یا آگاهی از قیمت شمع‌های ماساژ با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

راه ارتباطی با اورلی

 

 

به گفتگو بپیوندید