رد کردن لینک ها

بهترین روغن ماساژ در خانه

روغن ماساژ معمولاً نباید خیلی گران قیمت باشد، اما شما باید در خرید انواع روغن دقت کنید. به این معنی که می توان گفت بهتر است از روغن بچه استفاده کنید. در واقع بهترین روغن ماساژ از نوع گیاهی آن است. این نوع روغن بافت ملایمی دارد که در نتیجه به راحتی روی پوست جاری شود و از طرفی به پوست شما حس چرب بودن ندهد.

بهترین روغن ماساژ کدام است؟

اگر به دنبال بهترین روغن ماساژ در خانه هستید، بهترین انتخاب برای شما روغن ارگانیک یا وحشی است. برخی متخصصان اسپا از روغن ماساژ وحشی یا ارگانیک استفاده نمی کنند. دلیل آن این است که در مقادیر بالا، برای خریدار گران قیمت می شود.

بهترین روعن ماساژبهترین روغن ماساژ؛ بادام شیرین

می توان گفت بهترین روغن ماساژی است که تراپیست همیشه دوست دارد از آن استفاده کند. این روغن از دانه رسیده، بادام خشک شده گرفته می شود. از خواص آن این است که به آرامی جذب می شود. در نتیجه برای مدتی پوست شما چرب خواهد بود. ویسکوزیته متوسط وزنی آن موجب روان بودن و در عین آن حس چسبندگی روی پوست می شود. بوی این روغن ملایم است و همچنین از ارزان ترین روغن های موجود در بازار محسوب می شود. دقت کنید که از روغن بادام شیرین در مورد افرادی که به مغزیجات حساسیت دارند استفاده نکنید.

بهترین روغن ماساژ؛ روغن هسته زردآلو

یکی از دیگر از انواع روغن ماساژ، روغن هسته زردآلو است. این روغن مشابه روغن بادام بوده اما کمی سبک تر از آن است. همچنین قیمت بیشتری نسبت به روغن بادام دارد. از عصاره هسته زردآلو به دست می آید و غنی از ویتامین ای می باشد. از برجسته ترین مزایای آن نسبت به روغن بادام این است که جایگزینی مناسب برای افرادی محسوب می شود که به مغزیجات حساسیت دارند.

بهترین روغن ماساژ؛ روغن جوجوبا

روغن جوجوبا را نیز می توان بهترین روغن ماساژ بر شمرد. عصاره آن از دانه بوته جوجوبا استخراج می شود، این گیاه در مناطقی خشکی مانند آریزونا رشد می کند. روغن آن، به شکل خاصی با بدن سازگاری دارد به طوری که به راحتی جذب بدن می شود. از طرفی روانی فوق العاده ای روی پوست دارد و از طرفی به شما حسی می دهد که می خواهید چندین بار روی بدن خود بمالید. از مزایای جوجوبا این است که خراب و فاسد نمی شود. بنابراین اگر به طور منظم استفاده نمی کنید و می خواهید برای مدتی طولانی آن را داشته باشید، گزینه خوبی است. یک خبر خوشحال کننده، جوجوبا به دلیل اینکه به راحتی جذب بدن می شود، می تواند به عنوان روغن حامل برای آروماتراپی نیز به کار برده شود.

بهترین روغن ماساژ؛ روغن نارگیل

روغن نارگیل در میان متخصصان ماساژ و تراپیست ها بسیار محبوب است. علاوه بر لایه نازک چربی روی پوست، روانی و نرمی روی پوست، لکه لکه هم نمی شود. بوی آن ناچیز و تقریباً صفر است، البته باید هنگام خرید مطمئن شوید که روغن ارگانیک و طبیعی خریداری کرده اید، زیرا بیشتر روغن های زیتون از دانه های انگور با کمک حلال گرفته می شوند، تا اینکه دانه گیاه تحت فشار سرد قرار گیرد.

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان یک روغن سبک و غیر چرب است. عصاره دانه های آفتابگردان است و غنی از اسید چرب و انواع ویتامین از جمله آ، دی و ای. همچنین انواع آنتی اکسیدان ها را در خود دارد. با این حال روغن آفتابگردان می توان به سادگی خراب و فاسد شود، پس سعی کنید هنگام خرید کمی از آن را تهیه کنید. به منظور نگهداری مناسب، در یخچال قرار دهید. اگر از افرادی هستید که به مغزیجات حساسیت دارند، پس از این روغن اجتناب کنید.

روغن آووکادو

روغن آووکادو نیز غنی از ویتامین ها بوده و برای پوست مناسب است. هرچند مدت زمان طولانی سپری می شود تا جذب پوست شود. از جمله روغن هایی است که پس از حمام می توانید مصرف کنید.

روغن کنجد

روغن بعدی، روغن کنجد است که در درمان آیوردا ارزشمند است. البته بوی زُخم آن برای بسیاری غیر قابل تحمل است. منبع خیلی خوب روغن کنجد، بانایان بوتانیکال است، از جمله روغن های گیاهی که مصارف خاص دارد.

بهترین روغن ماساژ نارگیل پالایش نشده به شکل جامد است و برخی از متخصصان ماساژ آن را با نرم کننده پوست ترکیب می کنند. در این حالت تجربه ماساژ شما به یاد ماندنی خواهد بود.

بهترین روعن ماساژنکاتی در مورد بهترین روغن ماساژ

سعی کنید در استفاده از بهترین روغن ماساژ، چند قطره روغن طبیعی به آن اضافه کنید تا روغن ماساژ معطر و منحصر به فردی داشته باشید. اسطوخودوس، بابونه و چوب صندل همگی گزینه های فوق العاده ای هستند، اما قبل از خرید مطمئن شوید کیفیت خوبی دارند. فی الواقع باید از فروشنده و اصل بودن روغن ماساژ اطمینان حاصل کنید.

از همه مهمتر، از انواع روغن به صورت مشتقات نفتی مانند روغن کودک استفاده نکنید. روغن های معدنی، دوام و عمر بیشتری دارند. هرچند بسیاری از متخصصان ماساژ و ماسورهای حرفه ای ادعا می کنند که تنها روی پوست می نشیند و در واقع جذب نمی شود. یا اینکه به اندازه روغن طبیعی و گیاهی سالم نیست.

روش نگهداری از بهترین روغن ماساژ

بهترین روغن ماساژ گیاهی هم باید سریعاً در یخچال قرار گیرد. این نوع روغن ها به سرعت خراب می شوند و باید در مقادیر کم خریداری شوند. شما می توانید روغن ماساژ را در بطری پلاستیکی نگه دارید. در این حالت طی ماساژ دست شما بازتر است و بهتر می توانید ماساژ درمانی را ادامه دهید. قطعاً می دانید که لازم به استفاده مقادیر زیادی از روغن در ماساژ نیست. یک و نیم قاشق چای خوری را کف دست خود قرار دهید، این ترفند به شما در ارائه تجربه فوق العاده ماساژ کمک می کند. از نکاتی که باید یک ماسور حرفه ای بداند؛ هیچوقت از بطری حاوی روغن ماساژ، مستقیما روی پوست فرد تحت ماساژ، نریزید.

روغن ماساژی عجیب

اینکه بتوان گفت به عنوان بهترین روغن ماساژ قطعاً جای بحث دارد اما روغن ماساژ جدیدی وارد دنیای ماسورها شده است.

با قانونی شدن ماری‌جوانا در کلرادو، بیشتر مراکز اسپا در این ایالت از این ماده در ماساژ درمانی استفاده می کنند. در ابتدا خیلی فراگیر نبود اما امروزه حتی در مراکز ماساژ آخرین کیفیت هیلتون نیز پر طرفدار شده است. کسب و کارهای بزرگ دنیا در حال بازاریابی این قبیل محصولات جدید برای طرفداران ثروتمند ماساژ و مسافران لوکس هستند. ماساژ درمانی با این روغن یا لوسیون، روان شناختی محسوب نمی شود. برخی خواص این ماده در ماساژ بافت عمیق یا صورت، اثر قابل توجهی دارد. تحقیقات حاکی از آن است که حتی می تواند آکنه، اگزما یا خشکی پوست را درمان کند. اینکه ماری‌جوانا در کلرادو پذیرفته شده به این معنی نیست که همه دوست دارند از آن استفاده کنند.

بهترین روعن ماساژجالب است بدانید محصولات زیبایی و بهبود سلامتی متنوعی تولید شده اند، از جمله اسکراب صورت، اسکراب بدن، لوسیون، صابون و لیپستیک و همچنین ماسک صورت و از این قبیل.

¤¤¤¤¤

امیدواریم مطلب مربوط به بهترین روغن ماساژ مورد توجه تان واقع شده باشد. اورلی طیف گسترده ای از روغن های طبیعی و مصنوعی اورلی را دارا می‌باشد که به شما شمع ماساژ بدن با روغن آرگان اورلی را توصیه می کنیم. برای خرید یا کسب اطلاعات با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

به گفتگو بپیوندید