رد کردن لینک ها

گردنبندی با قابلیت آروماتراپی برگرفته از روغن معطر

آروماتراپی (رایحه درمانی) روشی فوق العاده برای ترمیم و رسیدن به تعادل عاطفی، رهایی از سردرد و استرس است. با این حال، حمل یک دیفیوزر در هر کجا که هستید، عملی نیست. حمل مجموعه‌ای از روغنهای معطر دردسر زیادی دارد. شمع‌های ماساژ گزینه عالی هستند، اما جابجایی آن از اتاق به اتاق دیگر آسان نیست. راه حل؟ گردنبندهای دیفیوزر آروماتراپی!

ایده جدیدی به نام گردنبند آروماتراپیایده جدیدی به نام گردنبند آروماتراپی

راه حل ساده‌ای است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چند قطره از روغن معطر گیاهی مورد نظر خود را روی یک قطعه پد قرار دهید. سپس آن را در یک گردنبند یا دستبند قرار دهید. پد در طول روز به انتشار مولکولها ادامه خواهد داد. این جواهرات همچنین بر اطرافیان تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، اگر از کودکی مراقبت می‌کنید، استفاده از آویز معطر اسطوخودوس می‌تواند به آنها در آرامش یافتن کمک کند.

برای کسانی که از نظر بودجه در مضیقه هستند گردنبند GerTong Essential Oil Diffuser Oil گزینه عالی است. با قیمت کم، یک زنجیر استیل ضد زنگ دریافت می‌کنید. همچنین اگر فقط می‌خواهید نمونه‌ای از جواهرات آروماتراپی را امتحان کنید، خرید خوبی است. شما همچنین می‌توانید طرح‌های مختلفی برای گردنبند خود انتخاب کنید. البته اگر آویز مینیاتوری باشد، باز کردن آن راحت است و تغییر پدها می‌تواند مشکل باشد.

آویز روغن اصلی سنگ لاوا

بیشتر جواهرات آروماتراپی برای پخش روغن‌های معطر گیاهی از پدهای نمدی استفاده می‌کنند، اما برخی از آنها به جای آن از سنگ گدازه استفاده می‌کنند. آویز گردنبند روغنی آروماتراپی با عطر طبیعی Lava Stone با دو تکه سنگ گدازه در کنار توپ‌های مخملی طراحی شده‌است. شما به راحتی می‌توانید چند قطره از روغن معطر گیاهی را روی یک سنگ قرار داده و آن را در آویز قرار دهید.

آویز ارزان قیمت است و با یک طراحی گلدار جذاب بنظر می‌آید. با این حال، اگرچه گردنبند از فولاد ساخته شده است، خود آویز از فلز ارزانتر ساخته می شود و ممکن است لکه و کدر شود. اگر به فلزات یا ترکیباتی که در جواهرات ارزان قیمت وجود دارد، حساسیت دارید، همیشه راهنمای اطلاعات محصول را دو بار بررسی کنید. شما نمی‌خواهید پوستتان ظاهری بد پیدا کند.

پراکندگی روغن معطر گیاهی با فولاد ضد زنگ

اگر بیشتر به دنبال یک قطعه تزئینی هستید، یک آویز با کتیبه یا جزئیات ظریف را انتخاب کنید. به عنوان مثال، گردنبند روغنی اسانسل استیل ضد زنگ و آروماتراپی Locket Columbia دارای جذابیت‌های آمیخته با برگ و اشک است. لنت‌ها از چرم مرغوب ساخته شده‌اند و باید سالها دوام داشته باشند.

گردنبند می تواند در جعبه هدیه خیره کننده قرار بگیرد. البته در نظر داشته باشید که این قطعه نسبتاً سنگین می شود و نیاز به تغییر مکان‌های گاه به گاه دارد – آویز ممکن است گاه به گاه بچرخد. از طرف دیگر، این گردنبند آروماتراپی با روغن معطر گیاهی را نیز در نظر بگیرید. در یک طرح مشبک خیره کننده با رنگ های جذاب متعددی مانند فیروزه ارائه می‌شود.

این گردنبندهای معطر هدیه‌های زیبایی را برای علاقه مندان به آروماتراپی در زندگی شما محسوب می شوند. از طرف دیگر می‌توانید برای اولین بار از آنها به عنوان ابزاری برای معرفی روغن‌های معطر گیاهی استفاده کنید. یک راهنمای مختصر در مورد رایج‌ترین روغن های معطر و فواید آنها درج کنید. یا می‌توانید یک کتاب کوچک در این زمینه بخرید یا کتابچه کوچک خود را هدیه کنید.

گردنبند آروماتراپی هفت چاکراگردنبند آروماتراپی هفت چاکرا

اگر علاقه مند به جمع‌آوری کلکسیون از مجموعه‌ قطعات آروماتراپی هستید، مجموعه گردنبند Seven Chakras Diffuser را از Breathe & Feel امتحان کنید. مجموعه چهار تکه دارای آویزهای گرد، اشک، جغد و قلب است. می تواند 5 عدد پد عطر برای هر گردنبند اختصاص یابد. با این حال، به هیچ عنوان روغنی نمی شوید و البته ممکن است مثلا قطعه جغد تا حدودی دست و پا گیر باشد.

گردنبند آروماتراپی روغن معطر RoyAroma Aromatherapy

گردنبند آروماتراپی روغن معطر RoyAroma Aromatherapy Essential Oil در دو طرح قرار گرفته است. البته این نوع نسبت به دیگر انواع کوچکتر و سبک‌تر هستند و بنابراین گزینه خوبی برای کودکان هستند. این مجموعه شامل 12 پد نمدی است. همچنین جنس آن استیل ضد زنگ با بستن مغناطیسی بهتر است باشد.

ضرر استفاده از آویز کوچکتر این است که پدها نمی‌توانند به اندازه کافی روغن معطر را حمل کنند. اگر رایحه‌ای لطیف را ترجیح می‌دهید و یا در طول روز مایل هستید که آن را در بیاورید، از گردنبندهای کوتاه تر استفاده کنید. برخی افراد همچنین دریافتند که زنجیره سبک مناسب تر است.

اگر مطمئن نیستید از کدام روغن استفاده کنید یا چه گردنبندی بخرید؟

اگر مطمئن نیستید از کدام روغن استفاده کنید، چرا یک آویز و مجموعه روغن معطر گیاهی را انتخاب نکنید؟ به عنوان مثال، گردنبند Tree Of Life Essential Oil Diffuser Oil با چهار روغن معطر گیاهی برای شما امتحان شده است. طراحی آن اگر شامل حکاکی جذاب باشد برای هدیه نیز زیباتر است. اما بهتر است خیلی سنگین نباشد که برای گردن مناسب نیست. اگر به دنبال یک جواهر ظریف هستید، ممکن است هر گزینه ای برای شما مناسب نباشد.

اگر تازه به آروماتراپی (رایحه درمانی) علاقه مند شده‌اید، اسطوخودوس و وانیل هر دو گزینه مناسب و مطمئنی هستند. آن‌ها از عطرهای نوستالژیک، بی ضرر و در عین حال مؤثر هستند که در طول روز باعث تقویت روحیه شما می‌شوند. اگر از پد استفاده می‌کنید، می‌توانید طبق دستورالعمل آن‌ها را بشویید. پدهای قابل تعویض معمولاً ارزان هستند، بنابراین استفاده از روغن معطر هزینه زیادی نخواهد داشت.

اگر روغن را روی لباس خود بزنید چه کاری باید انجام دهید

حتماً  مراقب گردنبند خود باشید و آن را سنگین انتخاب نکنید. در صورتی که گردنبند شما خیلی روغنی شود، ممکن است روی لباس شما نشت کرده و رنگی شود. اگر بدترین اتفاق افتاد و لباس شما لکه دار شد باید سریع عمل کنید. چند ساعت می‌تواند خیلی تفاوت ایجاد کند. ابتدا دستورالعمل مراقبت را بخوانید تا مطمئن شوید آب گرم به پارچه آسیب نمی‌زند.

با استفاده از یک تکه کاغذ آشپزخانه تمیز، لکه را برطرف کنید تا روغن هرچه بیشتر مرطوب شود. در مرحله بعد لباس‌های خود را در آب گرم و مواد شوینده مناسب برای پارچه‌ای معمولی خیس کنید. از یک مسواک یا اسفنج تمیز استفاده کنید و با تکرار حرکات دایره‌ای، پارچه را تمیز کنید. همیشه مطمئن شوید که لکه قبل از استفاده از خشک کن کاملاً مرتفع شده است. گرما لکه‌ها را روی لباس‌های خشک تثبیت می کند.

گردنبند آروماتراپی روغن معطراگر شما به تازگی به آروماتراپی علاقه مند شده اید یا می‌خواهید از روغن‌های معطر گیاهی به روشی جدید استفاده کنید، جواهرات آروماتراپی یک تنوع لذت بخش خصوصا برای بانوان به حساب می آید. شما قادر خواهید بود عطرهای مورد علاقه خود را هر کجا که هستید با خود ببرید و از مزایای آن در تمام طول روز لذت ببرید. مواظب باشید همیشه از دستورالعمل‌های سازنده گردنبند پیروی کنید تا از خاصیت گردنبند خود نهایت استفاده را ببرید.

ŌŌŌŌŌ

 ممنون که با اورلی همراه بودید. امیدواریم این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار داده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید شمع های ماساژ با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید.

به گفتگو بپیوندید