رد کردن لینک ها

ماساژ حجامت در خانه برای رفع سلولیت بدن

برای رفع سلولیت، انواع رژیم غذایی معدنی وجود دارد. روش های درمانی معجزه آسایی که موجب کاهش سلولیت می شوند. هرچند در واقع کارایی لازم را ندارند. برخی از این روش ها ممکن است به شما کمک کنند پوست نرم تری داشته باشید. هرچند سطح زیرین از بین نمی رود، مگر اینکه گردش خون بسیار افزایش یابد. ماساژ بافت عمیق می تواند در سلولیت تغییر اساسی ایجاد کند. البته در واقع روش درمانی جایگزینی بسیار بهتر وجود دارد و آن ماساژ حجامت است.

آنچه باید در مورد رویکرد ماساژ حجامت در خانه برای از بین بردن سلولیت حتی در منزل بدانید در این مقاله ارائه شده است:

خطر سلولیت

سلولیت مشکلی شایع است که اکثر خانم ها در برخی مراحل از زندگی به آن دچار می شوند. البته این هیچ ارتباطی به اضافه وزن ندارد. حتی لاغرترین خانم می تواند در اثر کمرنگ شدن پوست (در این غیر این صورت به عنوان سلولیت شناخته می شود) به آن مبتلا شود. سلولیت ظاهری پوست پرتغالی دارد. همچنین می تواند روی پوست شکم، ران و باسن ظاهر شود. این خطوط تیره، سموم و ناخالصی هایی هستند که تجزیه نشده و در زیر پوست باقی مانده‌اند. علت اصلی سلولیت، گردش خون ضعیف است. هنگامی که خون به خوبی گردش پیدا کند، به تجزیه این رسوبات چربی کمک می کند. در نتیجه از طریق سیستم تخلیه طبیعی لنفاوی از بدن خارج می شود. سایر عوامل سلولیت شامل رژیم غذایی ضعیف، احتباس مایعات، عدم ورزش و ژنتیک است.

ماساژ حجامت - روش ماساژماساژ حجامت چیست؟

این روش برای تقویت سیستم لنفاوی و سم زدایی بدن، بسیار موثر است. ماساژ حجامت مورد توجه افراد مشهور در سراسر جهان از جمله ویکتوریا بکهام و گوینت پالترو قرار گرفته است.

لازم به ذکر است قدمت این درمان چینی باستانی به 5000 سال قبل بر می گردد. این روش جایگزین فواید بیشماری دارد. از کمک به بهبود عضلات بدن بعد از تمرین تا کاهش علائم کشیدگی روی پوست، محو سلولیت و افزایش وزن. این روش درمانی آرام بخش است اگر با احتیاط صورت گیرد.

رویکرد حجامت، از خلاء بین پوست و فنجان ناشی می شود. در واقع بدن را تحریک می کند که بهبود یابد. بدن بلافاصله مکش را تشخیص می دهد و شروع به ایجاد کلاژن و الاستن می کند. در نتیجه پوست محکم می شود و سلول های چربی را مجبور به تجزیه می کند. پس از تجزیه، این سلول های چربی از بین می روند و از طریق سیستم لنفاوی بدن عبور می کنند. در نهایت از بدن دفع می شوند.

درمان قطعی سلولیت با ماساژ حجامت

در ماساژ حجامت با لیوان مکش گرم که معمولا از جنس پلاستیک انعطاف پذیر (در حجامت شیشه ای) است، ماسور فنجان را روی نواحی موردنظر قرار می دهد. این باعث ایجاد خلاء بین پوست و فنجان می شود. فنجان به آرامی روی پوست حرکت می کند و سپس مدتی روی پوست باقی می ماند. (گاهی 15 دقیقه می ماند) جهت آشنایی بیشتر با ماساژ حجامت این ویدئو را ببینید.

پس از اتمام ماساژ حجامت، به آرامی فنجان ها برداشته می شوند تا به پوست آسیب نرسد. آنها روی پوست نشانه های حلقوی قرمز به جای می گذارند. هرچه رد فنجان تاریک تر باشد، سموم بیشتری وجود دارند. علائم معمولا سه روز تا سه هفته روی بدن باقی می مانند. نگران نباشید.

تجربه درمان سلولیت

آیا ماساژ حجامت برای رفع سلولیت عمل می کند؟ پاسخ این است که به کاهش ظاهر سلولیت کمک می کند. هرچند بستگی به میزان سلولیت شما دارد. بسیاری از افراد مشهور هالیوود به اثر ماساژ حجامت قسمت می خورند. حقایق زیادی در مورد روش درمان خلاء روی پوست وجود دارد. این نوع روش درمانی به طور قطع موجب تقویت گردش خون در مناطقی که تخلیه لنفاوی ضعیف است کمک می کند. همچنین در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست اثرگذار است.

برای حصول بهترین نتیجه، باید در کنار تمامی این روش های درمانی، رژیم غذایی سالم داشته باشید. چربی اشباع شده و غذای قندی باید از برنامه شما حذف شوند. ورزش بسیار مهم است زیرا به تقویت گردن خون کمک می کند. نوشیدن آب به مقدار زیاد را از یاد نبرید. در صورت ترکیب اینها با حجامت، تفاوت چشمگیری را مشاهده خواهید کرد.

ماساژ حجامت - در منزلتجربه درمان سلولیت با حجامت

ماساژ حجامت در خانه، چه برای خود چه اطرافیان امکان پذیر است. شما به یک ست فنجان نیاز دارید. اندازه های مختلف را تهیه کنید تا در قسمت های مختلف بدن دستتان باز باشد. یک اتاق کمی گرم و حالا اندکی صبر تا همه چیز مهیا شود.

برای رفع سلولیت با ماساژ حجامت در منزل:

ابتدا دوش بگیرید و بدن خود را بشویید. موهای بدن را بزدایید زیرا در ایجاد مکش لیوان اختلال ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که اتاق گرم و راحت است. فنجان خود را آماده کنید. روغن یا کرم ماساژ را روی قسمت مورد نظر قرار دهید. اگر لیوان انعطاف پذیر است، به آرامی فشار دهید تا از شر هوا خلاص شوید. فنجان را روی قسمت مورد نظر (دارای سلولیت) قرار دهید و پیستون را در قسمت بالا محکم کنید. باید خلاء خوبی فنجان و پوست شما ایجاد کنید. سپس فنجان را به آرامی و بدون اینکه هوا بکشید و بدون اعمال فشار بیش از حد حرکت دهید.

این کار را چند دقیقه تکرار کنید. حالا فنجان بعدی را قرار دهید به طوری که کل منطقه (ران، باسن، شکم) را بپوشاند. با اعمال فشار کمی بیشتر حرکت کنید. هر فنجان را به آرامی از منطقه خود دور کنید تا از پوست جدا نشود. در غیر این صورت موجب تاول و صدمه به پوست می شود. اگر فنجان پیستون دارد به راحتی آن را باز کنید تا هوا آزاد شود.

احتمالا حلقه های قرمز رنگی روی بدن شما خواهد ماند. این کاملاً طبیعی است. همانطور که گفته شد بین سه روز تا سه هفته محو می شود.

حالا آماده هستید تا ماساژ حجامت را در خانه امتحان کنید.

ماساژ حجامت - مجموعه فنجانمجموعه ماساژ درمانی حجامت

این مجموعه شامل انواع مختلف فنجان با اندازه های مختلف است. ماساژ حجامت برای رفع سلولیت، تقویت وزن، درد عضلات و ریکاوری آنها موثر می باشد. فنجان ها از جنس سیلیکون بوده و به پوست شما آسیب نمی رسانند. به راحتی انعطاف پذیر هستند و در نتیجه برای مبتدیان گزینه ایده‌الی محسوب می شود.

همچنین در مسافرت می توانید از این مجموعه را به همراه داشته باشید. اگر از روغن ماساژ استفاده کنید، شرایط مناسب تری ایجاد خواهد شد. به این دلیل که خلا بهتری ایجاد می کند. اگر به تازگی با حجامت آشنا شده‌اید، استفاده از روغن ماساژ در ایجاد خلاء فوری و کمک به شما موثر است. فقط کمی فشار لازم است تا روی پوست شما لغزنده شود.

به این منظور می توانید از روغن های ماساژ معطر اورلی استفاده کنید. با توجه به خواص درمانی و آرامش بخشی این روغن های ماساژ در واقع اثر دوگانه‌ای ایجاد می کنند. امیدواریم از این مقاله برای ماساژ درمانی حجامت بهره لازم را برده باشید. با توجه به قدمت حجامت و کیفیت روغن های اورلی قطعاً اثر هم افزایی آن را تجربه خواهید کرد.

∇∇∇∇∇

اورلی با هدف ارائه بهترین تجربه ماساژ به شما، طیف گسترده ای از روغن های صد در صد طبیعی اورلی را دارا می‌باشد. برای خرید یا کسب اطلاعات با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

به گفتگو بپیوندید