رد کردن لینک ها

تا به حال نقل قول از ماساژ شنیده اید؟

همه ما می دانیم که ماساژ نه تنها بر جسم بلکه روح انسان تاثیر بسزایی دارد. از مزایا و معایب ماساژ به دفعات گفته شده است. حالا نوبت آن نرسیده که عقیده صاحب نظران و متخصصان را هم بدانیم؟ اینکه از دریچه علمی متخصصان بنگریم و پای تجربه قدیمی ترها. به عبارت ساده‌تر نقل قول از ماساژ از زبان افرادی که علمی و آگاهانه به تاثیر ماساژ باور دارند.

افراد مختلف، متخصص یا عوام برای رفع مشکلات یا آرامش خود از ماساژ درمانی بهره برده‌اند. برخی از این افراد در فضای مجازی و یا صفحات شخصی خود نظرات خود را منتشر نموده‌اند. در ادامه چهل نقل قول از ماساژ برخی افراد را به سمع و نظر شما می رسانیم:

نقل قول از ماساژ - بغل ذهنیتبادل نظر ماساژ

1- من ترجیح می دهم ماساژ بگیرم تا اینکه مشکل خود را با مصرف قرص برطرف کنم و تنها لحظه‌ای آن را حس را برطرف کنم (نقل قول از ماساژ درمانی در نشریه ماساژ توکیو)

2- ماساژ در هر نوع شرایط پزشکی که بررسی کردیم، اثر مثبتی نشان داده است. (تیفانی فیلد، دکترا فیزیولوژی پیشرفته و مدیر موسسه تحقیقات لامسه)

3- راه سلامتی این است که در برنامه روزانه خود، حمام معطر و ماساژ آروماتراپی قرار دهید. (بقراط، حکیم یونانی)

4- گاهی اوقات تنها راه معقول، ماساژ درمانی است. (نقل قول از ماساژ، Larimar Massage Wellness)

5- ماساژ دقیقا همانند یک فیلم است، به معنای واقعی آرامش بخش و فرار از ناخوشی ها، تنها تفاوت این است که در ماساژ درمانی شما ستاره اید و حتی با خوابیدن چیزی را از دست نمی دهید! (الیزابت جین هوارد، نویسنده سرشناس بریتانیایی)

6- مواردی در زندگی وجود دارند که بهتر است به دست بیاورید تا اینکه از دست بدهید و ماساژ درمانی یکی از آنها است. (آل میشلز، گزارشگر ورزشی)

7- آروماتراپی بدون ماساژ همانند ارکستر بدون رهبر است! (رابرت تیسراند، مدیر شرکت تولیدکننده روغن آروماتراپی)

تجربه ماساژ آروماتراپی دارید؟ اگر مبتدی هستید شما را راهنمایی می کنیم

8- ماساژ فقط یک چیز لوکس نیست، راهی برای زندگی گرمتر و شادتر است. (نقل قول از ماساژ در مجله یونانی De Stress Spa Athens)

9- پاسخ ماساژ است! … چه کسی اهمیت می دهد سوال چیست. (نقل قول از ماساژ در Nimble Fingers)

نقل قول از ماساژ - لوکسچند مطلب در مورد ماساژ

10- زمانی که صرف ماساژ درمانی می کنید، هرگز تلف شده نیست. (نقل قول از ماساژ در Spa Fit)

11- ماساژ درمانی برای من تجملاتی نیست، یک ضرورت همیشگی است. (نقل قول از ماساژ در Shivago Thai Massage)

12- چیزی برای ترسیدن ندارم مگر اینکه جلسه ماساژ را فراموش کنم! (فرانکلین دی روزولت، سی و دومین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا)

{ روزولت در اوت ۱۹۲۱ به بیماری فلج اطفال مبتلا گشت. او برای مدتی کاملاً فلج شده بود اما در نهایت از کمر به پایین فلج گشت. وی در جورجیانا آمریکا مجتمعی به نام Warm Springs را راه‌اندازی کرد و شیوه آب درمانی را نیز رونق بخشید.}

13- هنگامی که کسی را ماساژ می دهید، سطح اکسی توسین در مغز بالا می رود. اکسی توسین یکی از مواد شیمیایی است که باعث تقویت احساسات می شود.

14- هرکسی که مایل به تحصیل در رشته پزشکی باشد باید در هنر ماساژ مهارت داشته باشد. (بقراط)

15- ماساژ تنها شکل لذت جسمی است که با طبیعت همگام است. (رابرت برات، موزیسین)

16- ماساژ هرچند لوکس است اما نمی توانید آن را از دست بدهید! (نقل قول از ماساژ، The Gold Thai Spa)

17- اگر امروز می توانید از ماساژ درمانی لذت ببرید، آن را به فردا نیاندازید (توماس جفرسون، از بنیانگذاران آمریکا)

18- وقتی در همه چیز شکست خورده اید، به ماساژ پناه ببرید. (نقل قول از ماساژ، مجله طب سنتی، Tcm wellness DK)

19- ماساژ همانند مطالعه آناتومی در خط بریل است. (جک میگر، فوتبالیست آمریکایی)

متن زیبا در مورد ماساژ

20- هر هفته جلسات ماساژ درمانی می روم. این را زیاده روی نمی دانم. در واقع در بیان خلاقانه کامل/بهره وری/ اشتیاق و سلامتی همیشگی خود سرمایه گذاری می کنم (رابین.س. شارما، نویسنده و سخنران انگیزشی کانادایی)

21- در این هیاهو و زندگی پر جنب و جوش، وقت نداریم از خود مراقبت کنیم. ماساژ بهترین زمانی است که برای جوان سازی و کاهش استرس خود صرف می کنیم. (نقل قول از ماساژ، ROSE MEN SALON).

22- بسیاری از افراد به دنبال درمانی سریع هستند: مانند داروهایی که مصرف می کنند و یا فعالیت هایی که سالم محسوب نمی شوند. اما ماساژ روشی جامع و طبیعی است. (نرگس فخری، بازیگر هندی آمریکایی)

23- برای من لوکس بودن این است که با دخترم در خانه باشم و ماساژ گاه به گاه را مفید می دانم. (اولیویا نیوتن جان، خواننده و آهنگ نویس)

24- من از مرگ نمی ترسم، چون چیزی که نمی فهمم ترس ندارد. وقتی می خواهم در مورد آن فکر کنم، تنها لازم است ماساژ بگیرم تا همه چیز دوباره آرام شود (هدی لامار، بازیگر و مخترع اتریشی آمریکایی)

25- شبی کامل برای من اینگونه است: ماساژی لذت بخش را تجربه کنم، حمام کنم و بخوابم. (استیسی کیبلر، کشتی گیر حرفه ای و هنرپیشه)

26- مهمترین کاری که می توانیم در زندگی خوب انجام دهیم مراقبت از خود است. حال چه رفتاری خوب با خودم باشد یا یک ماساژ خوب و طولانی و حتی چند لحظه دراز کشیدن.. (کیم کاترال، بازیگر و صداپیشه انگلیسی کانادایی)

27- ماساژ را دوست دارم، اگر می توانستم هر روز می رفتم. (جیسون باتمن، هنرپیشه آمریکایی)

28- از ماساژ نیمه استرس زا خوشم می آید – تنها آن زمان است که حس می کنم اتفاقی در حال رخ دادن است. (امیلی ویس، بنیاینگذار شرکت آرایشی گلاس)

29- من ماساژ ورزشی عمیق را دوست دارم – ضرب آهنگ گاه به گاه. سعی می کنم هر زمان که وقت دارم از ماساژ استفاده کنم، خصوصا وقتی که نقشی را بر عهده دارم. (کریس پین، کریستوفر پاین، بازگیر معروف نقش های اکشن)

نقل قول از ماساژ - زندگی استرسفواید کلی ماساژ

30- افراط و تفریط انواع مختلفی دارد: یک لقمه شکلات لذیذ، ماساژ سنگی گرم، یک هفته در پاریس یا بیست دقیقه بی وقفه گم شدن در کتاب. (جینا گرینلی، معلم و نویسنده)

31- هنگامی که در لس آنجلس زندگی م ی کردم، همیشه یک روز قبل از پرواز به اسپانیا ماساژ با روغن شیر و عسل رزرو می کردم. به معنای کلمه بهشت بود. هرگز از نشستن در آب و هوای خشک، احساس خشکی پوست و سفتی در بدن خود نداشتم. (کارولینا هررا، طراح مد ونزوئلایی و مشهور به سبک شخصی اش)

32- ماساژ؛ نوازشی آرام که خشمگین ترین افراد را اهلی می کند. (آنتونی.ت.هینکس، وزیر وحدت بریتانیا).

33- هنگامی که شرایط بر شما سخت می شود، از ماساژ غافل نشوید. (نقل قول از ماساژ،  I Love Being A Massage Therapist)

34- گاهی اوقات ضروری ترین و اساسی ترین کاری که از شما بر می آید استراحتی در قالب ماساژ است (اشلی بریلینت، نویسنده بریتانیایی).

35- شفا بخشیدن به خود با درمان دیگران در ارتباط است (یوکو اونو، هنرمند و موسیقی دان ژاپنی آمریکایی)

36- بدن را ماساژ دهید، ذهن را آرام کنید و روح خود را التیام بخشید. (نقل قول ماساژ از Golden Athens Spa)

37- همیشه چیزهایی پیدا کنید که درون شما را خوشحال کنند همانند ماساژ. (نقل قول از ماساژ، TINNY BUDDAH)

38- آخر هفته خوب با نگرشی مثبت و ماساژی عالی آغاز می شود. (نقل قول ماساژ از Kur Village Massage LLC)

39 – همیشه فکر می کنم بعد از کلاس یوگا بهتر به نظر می رسم، چون همانند ماساژ است. اما بعد از ماساژ بسیار شگفت انگیز تر به نظر می رسیم چون آرامش داریم (اندی مک داول، هنرپیشه و مدل آمریکایی)

40 – از قدیم می گویند شادی خریدنی نیست، اما می توانید ماساژ را بخرید! ماساژ بهترین درمان برای استرس است. (نقل قول از ماساژ، Adya Wellness Spa)

همانطور که می بینید با وجود منشا شرقی ماساژ، نظر بسیاری از غربی ها در مورد ماساژ به این حد پررنگ و اثرگذار است. این افراد از نقاط مختلف جهان بر می آیند. شاید این نقطه شروعی برای شما باشد که به ماساژ رو بیاورید.

لطفا به من قهوه (قدرت) بده تا توان تغییر داشته باشم و ماساژ (آرامش) تا توان پذیرش ناتوانی‌ام را.

∇∇∇∇∇

امیدواریم نقل قول افراد مختلف در مورد ماساژ درمانی برای شما الهام بخش بوده باشد. اورلی با هدف ارائه بهترین تجربه ماساژ به شما، طیف گسترده ای از روغن های صد در صد طبیعی اورلی را دارا می‌باشد. برای خرید یا کسب اطلاعات با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

به گفتگو بپیوندید