رد کردن لینک ها

ماساژور چشم چه تاثیری بر زیبایی و سلامتی دارد؟

تعداد بسیار زیادی از ما در طی یک شبانه روز به شکل طولانی مدت و مکرر به صفحه‌ های نمایش دیجیتال چه از نوع تلفن همراه باشد چه از نوع مانیتور رایانه یا حتی تلویزیون خیره شده و ساعت‌ های زیادی به آن‌ها می‌نگریم. با این روند در دراز مدت چه چیزی پیش روی ما جز ضعف در بینایی، سیاهی دور چشم و خستگی چشم قرار خواهد گرفت؟

نواحی اطراف چشم دارای یکی از حساس ‌ترین و شکننده ‌ترین نوع پوست می باشد که به همین دلیل نیازمند توجه و مراقبت بیشتری است. راه ‌حل پیشنهادی برای کاهش سیاهی ، پف و چین و چروک دور چشم، ماساژ مرتب و مستمر چشم ‌ها و ناحیه اطراف آن‌ ها از طریق یک ماساژور چشم است که باید به شکل جدی مورد توجه قرار بگیرد.

آشنایی با ماساژور چشم

ماساژور چشم چیست
به لطف عملکرد هدفمند دستگاه ماساژور چشم در اطراف چشم و شقیقه‌های شما از همان ثانیه‌های اول استفاده در حبابی از آرامش غوطه‌ور خواهید شد و مهم‌تر اینکه، چشم ‌های شما به لطف یکی از نوآوری‌ های این دستگاه تسکین می‌یابد. در حقیقت برخلاف ماساژ دستی چشم که در آن شما مجبور به تمرکز بر روی حرکات و تکنیک های انجام کار هستید، ماساژ با ماساژور چشم به خوبی کمک می‌کند تا در عین حل مشکلات چشم به آرامش هم برسید.

ماساژورهای چشم مجهز به پدهای گرمایشی یکپارچه و حباب‌ های فشار هوای فشرده هستند که در زمان استفاده گرمای مفیدی در ناحیه‌ چشم پخش می‌کنند. استفاده از ماساژور چشم آن هم به مدت 10 تا 15 دقیقه، به طور قابل توجهی خطوط و چروک یا کبودی و پف چشم‌های شما را بهبود بخشیده و در عین حال شما را عمیقا آرام می‌کند.

فواید ماساژور چشم

فواید ماساژور چشم
شاید شما در گروه افرادی باشید که فکر می‌کنند ماساژ چشم لزوما نیاز به ابزار ندارد به این معنی که شما می‌دانید چگونه ماساژ چشم خود را انجام دهید. اما تجربه نشان داده است که این قبیل کارها به دلیل شرایط کار و زندگی روزانه فرد به شکل معمول با بی‌انگیزگی و تنبلی مواجه شده و در نهایت با رها شدن در زمانی که نتایج به سرعت ظاهر نمی‌شوند همراه می‌شود که نتیجه‌ آن مساوی با انجام نشدن ماساژ چشم و بهره نبردن از مزایای بی‌شمار آن بر سلامت جسم و روح هر انسان است.

اما در حال حاضر در جهان کنونی همگام با پیشرفت فناوری برخی از ماساژورهای چشم هستند که کار ماساژ چشم‌های شما را به خوبی انجام داده و شما را از مزایای بسیار فراتر از چهارچوب قابل تصور ذهن شما بهره‌ مند می‌سازند. استفاده‌ مستمر و منظم از ماساژور چشم گام‌ بلندی در زمینه‌ سلامتی و زیبایی در مقابل تصورات شما برمی‌دارد که اولین گام استفاده از ماساژورهای چشم کاهش خشکی و به دنبال آن سوزش چشم است.

 

5 فواید صندلی ماساژور که شما را وادار به خرید می کند

 

بدون شک یک کارمند یا یک پلیر بازی‌های کامپیوتری، یک فرد علاقه‌مند به تماشای تلویزیون همگی شاید از شرایط مشابهی مانند سوزش چشم، خشکی و تحریک چشم، قرمزی چشم و خارش آن رنج می‌برند. اگر چه دلایل گوناگونی از جمله محیط زندگی و کار، سن افراد، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نمایشگرهای دیجیتال برای خشکی چشم و سوزش ناشی از آن وجود دارد اما خوشبختانه ماساژور چشم قادر به رفع کردن این علائم ناخوشایند است.

از سویی دیگر با استفاده از ماساژور چشم از شر حلقه‌های تیره، چین و چروک و پف چشم‌های خود خلاص می‌شوید زیرا این دستگاه ‌های سودمند علاوه بر پدهای گرمایشی، دارای شش کیسه با فشار هوا با گردش هوشمند و همچنین ماساژ از طریق ایجاد لرزش بر روی مناطق رفلکس اطراف چشم هستند.

به طور کلی مزایای ماساژور چشم را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • در بدن هر فرد تعدادی غده‌ میبومین وجود دارد که به شکل معمول یک ماده‌ چربی مانند محافظ ترشح می‌کنند. گرمای حاصله از ماساژور چشم موجب می‌شود تا این غده ‌های میبومین باز شوند.
  • ماساژورهای چشم نه تنها در تسکین فوری سوزش و خارش چشم بسیار کمک کننده هستند بلکه به استراحت چشم‌ها نیز کمک می‌کنند.
  • ظاهری روشن‌تر و پوستی جوان‌تر در انتظار شماست. به لطف ماساژ فشار هوا در ماساژور چشم به همراه بالشتک‌های گرم کننده، اپیدرم پوست شما را در تولید و تقویت کلاژن تحریک می‌کند.
  • به لطف اثر آرامش بخش گرمایی ایجاد شده از سوی ماساژور چشم خاصیت ارتجاعی پوست اطراف چشم نیز افزایش می‌یابد.
  • گرمای حاصله از ماساژور چشم به آرامی نقاط انرژی اطراف چشم را تحریک کرده تا آن‌ها را دوباره متعادل کند به همین دلیل با رفع گرفتگی و احیای بافت‌ها موجب تخلیه‌ سموم می‌شود.
  • چشم‌هایتان که با ماساژور چشم گرم می‌شود درست قبل از به خواب رفتن، مشاهده می‌کنید که به تدریج کیفیت خواب شما نیز بهبود یافته است.

 

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

اینستاگرام اورلی

 

به گفتگو بپیوندید