رد کردن لینک ها

5 فواید صندلی ماساژور که شما را وادار به خرید می کند

با پیشی گرفتن هر روزه علم و فناوری، هم اکنون دیگر این امکان برای هر یک از ما فراهم شده تا از ماساژی که بدن خسته ‌مان هر روز به آن نیاز دارد حتی در خانه بهره‌ مند شویم. انواع صندلی ‌های ماساژور که با تنوع و رنگ ‌بندی مختلف طراحی و ساخته شده‌اند و تکنیک‌هایی از ماساژ درمانی را ارائه می‌دهند که به اندازه‌ همان درمانگر شخصی مفید و تاثیرگذار بوده و متناسب با نیاز هر مصرف‌کننده ‌ای است. بیایید کمی در مورد فواید صندلی ماساژور صحبت کنیم و بیشتر از پیش با نقش و کارایی این وسیله‌ ارزشمند در زندگی روزانه‌ خود آشنا شویم.

1.معجزه ‌ای برای تسکین دردهای کمر

 

فواید استفاده از صندلی ماساژور
همگی ما به دلیل پشت میز نشینی و زندگی پر سرعت و پر مشغله‌ عصر حاضر دچار عارضه‌ کم تحرکی و یکجا نشینی مفرط هستیم پس به طور حتم حداقل چندین بار دردهای ناحیه‌ پشت و کمر را تجربه‌ کرده‌ایم. همان مواقعی که به دلیل درد کمر انجام حتی ساده‌ترین کارها در روز مبدل به یک چالش بزرگ برایمان خواهد شد.

یکی از فواید استفاده از صندلی ماساژور اینجا به کمک ما می‌آید و با ارائه یک ماساژ منظم به بهبود جریان خون در ماهیچه‌های کمر که در مواقع درد و گرفتگی دچار کمبود اکسیژن می‌شوند کمک می‌کند. اتفاقی که با این اکسیژن رسانی در بدن ما می‌افتد این است که وادار به ترشح اندورفین که نوعی مسکن طبیعی است شده و در نتیجه موجب بهبود دامنه حرکتی ناحیه‌ کمر می‌شود.

2.خداحافظی با اسپاسم عضلانی

افرادی که با فواید ماساژ درمانی آشنا هستند به طور قطع می‌دانند که ماساژ منظم ماهیچه‌ها موجب تحریک شدن مفاصل و رباط‌های سفت می‌شود. پس آنچه که از فواید صندلی ماساژور به بدن ما می‌رسد همین بهبود و تقویت دامنه‌ حرکتی عضلانی ما است.

از سویی دیگر در زمان بلند کردن بار سنگین، انجام ورزش‌های سخت یا بروز یک حرکت و واکنش ناگهانی که موجب اسپاسم و گرفتگی عضلات بدنی می شود در لحظه برای ما دردناک، غیرمنتظره و خسته کننده خواهد بود. آنچه صندلی‌ ماساژ با تقلید از تکنیک‌های یک ماساژور حرفه‌ای به ما عرضه می‌کند کشش و دستکاری آرام و تدریجی عضلات بدن است که به شکل منظم ممکن است درد را کاهش داده و روند بهبودی را تسریع ببخشد.

 

هم چنین بخوانید: راهنمای خرید ماساژور پا مناسب و باکیفیت

 

3.مسکنی موثر بر استرس و اضطراب درونی

همه ما هر روز و هر شب در مواجهه با موقعیت ‌ها و شرایط استرس ‌زا هستیم. همین قرارگیری ما در معرض استرس ‌های کوتاه مدت یا بلندمدت تغییرات بی شمار منفی را در بدنمان ایجاد می‌کند که در پی آن با خطر ابتلا به بیماری‌های جدی روانی یا جسمی روبه رو می‌شویم.

یک ماساژ اصولی و منظم می‌تواند با کاهش استرس و تحریک بدن به ترشح اندورفین، ذهن و جسم ما را به آرامش برساند. پس یکی دیگر از فواید صندلی ماساژور این است که با ارائه یک ماساژ منظم بدنمان را وادار به تغییر رویه کرده تا از فعالیت سمپاتیک به فعالیت پاراسمپاتیک حرکت کند و ذهن ما را به سوی آرامش هدایت می‌کند.

4.بهبود گردش خون و جریان لنفاوی در بدن

 

مزایای صندلی ماساژور
یکی از صدها مزیت ماساژ درمانی برای بشر این است که تکنیک‌ها و حرکات این نوع درمان باعث جاری شدن خون به داخل و خارج عضلات و مفاصل بدن شده و افزاینده‌ اکسیژن و مواد مغذی حیاتی در کل بدن است. پس اگر وقت مراجعه به مراکز اسپا و ماساژ درمانی را ندارید حتما با خرید صندلی‌ ماساژور از این فواید بهره ببرید تا بدنتان احساس سلامتی بیشتری را تجربه کند. از سویی دیگر کارایی سیستم لنفاوی در بدن ما این است که مواد زائد مانند باکتری‌ها، ویروس‌ و سموم را از بدنمان خارج کند. صندلی ماساژور به تقویت جریان لنفاوی در بدن کمک به سزایی می‌کند.

5. تقویت سیستم تنفسی و قدرت ذهن

هر زمان که در موقعیتی پر تنش و استرس ‌زا قرار گرفته‌اید برای بازگشت آرامش، دوستانتان به شما پیشنهاد می‌کنند که یک تا سه نفس عمیق بکشید. این تجربه به وضوح نشان می‌دهد که تنفس عمیق و آسان به شکل طبیعی، بدن را در حالت سکون و آرامش قرار می‌دهد.

آنچه حرکات و تکنیک‌های ماساژ برای ما انجام می‌دهد همانطور که گفتیم کاهش تنش و استرس است پس از فواید صندلی ماساژور به‌ طور حتم می‌توان به تقویت تنفس طبیعی بدن اشاره کرد. همچنین علم روان درمانی ثابت کرده که ماساژ درمانی توانایی ذهن را برای نظارت بر سیگنال‌ های استرس و پاسخ متناسب به آن‌ها بالا برده و ظرفیت تفکر آرام و خلاقیت را در دراز مدت در افراد افزایش می‌دهد.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

اینستاگرام اورلی

 

به گفتگو بپیوندید