رد کردن لینک ها

خواص روغن آووکادو برای پوست و زیبایی

روغن آووکادو روغنی ست خوراکی که از گیاهی به همین نام گرفته شده است. آووکادو میوه ای بیضی شکل با پوستی سبز رنگ می‌باشد که هسته ای در وسط آن قرار دارد. روغن آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان و چربی های سالم است و به عنوان یکی از سالم ترین روغن‌ها شناخته می‌شود. از روغن آووکادو می‌توان در پخت و پز و سرخ کردن غذا استفاده کرد البته خواص روغن آووکادو تنها به این مورد محدود نمی‌شود. این روغن برای پوست و مو فواید بی شماری دارد که در این مقاله از اورلی با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

خواص روغن آووکادو برای پوست

خواص روغن آووکادو

  • مرطوب کننده پوست

روغن آووکادو از خشکی پوست جلوگیری می‌کند و باعث نرمی و هیدارته شدن پوست می‌شود.

  • روغن آووکادو برای جوش صورت

یکی از فواید روغن آووکادو درمان جوش و آکنه صورت است. این روغن با نفوذ به درون پوست به کنترل چربی پوست و از بین بردن سلول های مرده آن کمک به سزایی می‌کند که همه این عوامل از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری خواهد کرد.

  • جلوگیری از پیری پوست

بر طبق تحقیقات انجام شده، روغن آووکادو برای جوانسازی و جلوگیری از چین و چروک پوست بسیار موثر است. استفاده از روغن آووکادو به افزایش کلاژن سازی پوست کمک به سزایی می‌کند.

  • روغن آووکادو برای دور چشم

ویتامین‌ها و اسیدهای چرب موجود در روغن آووکادو برای رفع سیاهی دور چشم مفید می‌باشد.

خواص روغن آووکادو برای مو

این روغن با دارا بودن ویتامین‌های مفید برای مو از جمله ویتامین D و ویتامین E مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تقویت مو و هم چنین جلوگیری از ریزش مو را فراهم می‌کند.

فواید روغن آووکادو برای ناخن

اگر به دنبال راهی موثر برای تقویت و افزایش رشد ناخن‌هایتان هستید، روغن آووکادو را امتحان کنید.

 

هم چنین بخوانید: از خواص روغن آرنیکا چه می دانید؟

 

نحوه استفاده از روغن آووکادو

طریقه مصرف روغن آووکادو بسیار راحت است. فقط کافی ست مقداری از آن را بر روی پوست بریزید و به آرامی ماساژ دهید.

عوارض روغن آووکادو

روغن آووکادوبر طبق مطالعات انجام شده، این روغن می‌تواند اثربخشی داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفاین را کاهش دهد. بنابراین توصیه می‌شود افرادی که از این داروها استفاده می‌کنند در مصرف این روغن توجه بیشتری داشته باشند.

 

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد. اورلی عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین شمع ماساژ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی همراه باشید

 

به گفتگو بپیوندید