رد کردن لینک ها

Keep Calm and Relax

تجربه خرید شمع ماساژ

شمع های ماساژ دارای تنوع زیادی هستند ، یک شمع با خاصیت گیاهی و ساخته شده از طبیعت می تواند نه تنها برای پوست مفید باشد، بلکه اثرات فوق العاده ای بر روی مو و ناخن ها بر جای می گذارد. همچنین شمع های ماساژ دارای رایحه های بسیار متنوعی هستند که هر کدام به یک منظور استفاده شده و خواص جداگانه ای دارند . اما خاصیت مشترک همه ی آن ها، لطافت بخشیدن به پوست و رفع خستگی و دردهای بدن است.

چند خط بالا خلاصه ای از تجربیات من در باب آشنایی و خرید شمع ماساژ بود. زمانی که در حال جستسجو و سرچ در اینترنت در خصوص بهترین راه حل برای سلامت پوست و رفع خستگی اندام بودم، با محصولی به اسم شمع ماساژ آشنا شدم و در لحظه اول از اسم این محصول متعجب شدم، اینکه آیا شمع برای روشن کردن فضا و یا برای رایحه آن در منزل استفاده نمی شود؟ پس چطور ممکن است که بتواند در رفع مشکلات فیزیکی آن هم به صورت ماساژ موثر باشد؟

مطالعه بیشتر باعث شد تا متوجه شوم شمع های معمولی که من در منزل دارم و برای زینت منزل و روشن کردن در صورت تاریکی و یا پخش رایحه از آن ها استفاده می کنم، از نوعی پارافین شیمیایی- صنعتی ساخته شده که برخی ازآن ها دارای رایحه هستند که خب این موضوع را همه ی ما می دانیم . اما نکته ی جالب توجه این است که شمع های ماساژ با تمام شباهت های زیادی که به شمع های محیطی دارند، اما از روغن و کره ای گیاهی و طبیعی ساخته شده اند که در صورت روشن کردن فیتیله ی آن، روغن و کره ای که به صورت جامد بوده، ذوب شده و می توان آن را روی بدن ماساژ داد.

مراجعه به فروشگاه لوازم ماساژ

همه ی آن اطلاعاتی که با سرچ در اینترنت به دست آوردم مفید اما کافی نبود، اما در سرچ هایم وارد سایت فروشگاه لوازم ماساژ شدم که متوجه شدم نه تنها خرید اینترنتی برای من مقدور است بلکه می توان به صورت حضوری به این فروشگاه مراجعه کرده و محصولات رو خریداری کنم.

وقتی وارد فروشگاه شدم، با حجم انبوهی از شمع های رنگارنگ و بسیار متنوع آشنا شدم که هر کدام دارای قیمت، حجم، رایحه و خاصیت جداگانه ای بودند. برخی از شمع ها دارای حجم های بسیار کم برای استفاده 1 یا 2 بار و برخی دیگر دارای حجم زیاد که برای مدت زمان طولانی و چندین بار قابل استفاده بودند موجود بود.

کارشناس فروشی با چهره ای گشاده و محترم به استقبال آمد، و هر آنچه که نیاز بود چه تمام آن مواردی که شخصا در اینترنت سرچ کرده بودم و چه اطلاعات بیشتر را در رابطه با شمع ها، روغن ها و تمامی لوازم ماساژ را با صبر و حوصله توضیح داد.

کارشناس فروش ابتدا از من پرسیدند که آیا من مرکز ماساژ یا اسپا دارم و یا صرفا برای استفاده شخصی به دنبال ابزار ماساژ آمدم؟ بعد از توضیحات من که : به دلیل خشکی پوست و اندام و همینطور برای رفع خستگی و کوفتگی بعد از کار های سنگین و فعالیت های روزانه به دنبال محصولی هستم که هم مشکلات پوستی را برطرف کند و هم بتواند شادابی و نرمی اندام را در پی داشته باشد، و همینطور اشاره کردم که تمایل دارم در رابطه با شمع ماساژ بیشتر بدانم ،کارشناس فروش تاکید کردند که هرچند تمامی لوازم ماساژ این خاصیت ها را بر جای می گذارد، ولی شمع ماساژ برای شخص من و برای استفاده شخصی در منزل مناسب است. چرا ؟  چون من علم کافی ماساژ را ندارم و اگر از دیگر لوازم ماساژ استفاده کنم قطعا تاثیراتی که من به دنبال آن ها بودم، کامل میسر نمی شد. چرا که حرکات مخصوصی باید بر روی بدن انجام شود تا اندام به صورت ایده آل برگردد مثلا اگر از روغن ماساژ استفاده شود قطعا اثرات مطلوبی بر روی پوست خواهد داشت ولی برای شخص من که به دنبال تاثیراتی به غیر از تاثیرات پوستی بودم روغن ماساژ کار ساز نبود مگر اینکه به یک ماساژور حرفه ای مراجعه می کردم.

اما شمع ماساژ ویژگی ای داشت که باعث می شد علاوه بر پوست، اندام و ماهیچه های بدن درگیر شوند، آن ویژگی ، گرما و حرارت شمع ماساژ است. حرارت شمع های ماساژ قرار نیست باعث سوختن و یا آسیب به پوست ما شوند بلکه حرارتشان تنها 3 الی 4 درجه از حرارت طبیعی بدن بالاتر است و فقط یک حرارت مطلوب و لذت بخش احساس می شود، و همین حرارت باعث شده تا گرفتگی ها و خستگی از بدن و اندام ها زدوده شود. تنها با روشن کردن آن و ماساژ ملایم بر روی پوست تمامی توقعات من برآورده شد.

نکته ای که برای من حائز اهمیت بود، آسیب نرسیدن به پوست و حساسیت زایی آن بود چرا که من به اندازه کافی دچار خشکی و آسیب پوست بودم و به هیچ عنوان در این مورد ریسک نمی کردم، اما مسوولان فروشگاه با نشان دادن اصالت شمع و توضیح دادن در این مورد که این شمع ها از مواد گیاهی ساخته شده و کاملا بی ضرر هستند و نه تنها باعث خشکی پوست نشده بلکه لطافت و نرمی فوق العاده ای به پوست می بخشد، خیال من را از این بابت هم راحت کردند.

بعد از تایید شدن خرید شمع ماساژ، برای انتخاب نوع مناسب آن با تنوع زیادی روبرو شدم. هر کدام از شمع ها یک ویژگی داشت.  با گرفتن شرح حال از من، کارشناس محترم شمع های مناسب من را معرفی کردند. به طور مثال من توضیح دادم که بیشتر اوقات دچار سردرد می شوم و اغلب مضطرب هستم و استرس دارم، ایشان شمع ماساژ اسطوخدوس یا لنودر را معرفی کردند که خاصیت ضد اضطراب دارد و یک مسکن فوق العاده به حساب می آید که حتی رایحه آن هم دارای خواص بسیاری ست.

تجربه خرید شمع ماساژ-sale

بعد از انتخاب شمع ماساژ اسطوخدوس، به تماشای دیگر محصولات فروشگاه پرداختم و از تنوع و زیبایی آن جا لذت می بردم که کارمندان بعد از پذیرایی همراه با مهربانی شان، شمع خریداری شده را به من تحویل دادند. من آن روز با لبخندی از روی رضایت راهی منزل شدم و در کل مسیر فروشگاه به منزل به این فکر می کردم که قطعا برای خرید دوباره در صورتیکه وقت کافی نداشتم با خیال راحت به صورت اینترنتی سفارک را ثبت خواهم کرد.

به گفتگو بپیوندید