رد کردن لینک ها

Keep Calm and Relax

مانیکور و پدیکور با شمع ماساژ

حتما می دانید شمع های ماساژ از پارافین های معمولی ساخته نشده اند، شمع های ماساژ از کره و روغن های گیاهی ساخته شده اند که البته نوع مرغوب آنها کاملا طبیعی و خالص هستند، شمع های مخصوص ماساژ خواص فراوانی برای پوست و بدن دارند، لطافت و نرمی پوست، از بین بردن خشکی و لایه های مرده ی پوست، رهایی از استرس و بی‌خوابی، رهایی از خستگی و کوفتگی، ریلکسیشن، ارتقاء سلامت عمومی بدن و … تعدادی از خواص این شمع ها هستند. پس می توان گفت شمع ماساژ علاو بر خواص زیبایی، خاصیت های درمانی بسیاری دارد.

علاوه بر استفاده این شمع ها در ماساژ، به تازگی در مراکز زیبایی و اسپا، در شاخه ی خدمات پوست و ناخن و مانیکور و پدیکور، از شمع های ماساژ استفاده می شود. به این صورت که هدف، دست ها و پاهای مشتری است و پارافین ذوب شده ی این شمع ها بر روی این قسمت ها ریخته شده و ماساژ می گیرند و پس از این که به نرمی و لطافت مطلوب رسید، عملیات پدیکور و مانیکور انجام می شود.

همانطور که گفتیم یکی از خواص شمع های ماساژ، لطافت و از بین بردن خشکی و لایه های مرده ی پوست است، وقتی شمع را روشن می کنیم، روغن و کره ی شمع از حالت جامد به مایع تبدیل می شود و حرارت مطلوبی دارد که این حرارت برای کمک به لطیف و نرم کردن پوست و آرامش اندام موثر است، دور ناخن ها لایه های مرده ای وجود دارند که باید هر از چند گاهی آن ها را از بین ببریم، وقتی با روغن و کره ی این شمع ها دست ها ماساژ می گیرند، پوست بسیار نرم شده و از بین بردن لایه های مرده به راحتی و بدون کوچک ترین احساس ناخوشایندی از بین می روند، در رابطه با پوست کف پا همین توضیح کافی است که وقتی پا با این شمع ها ماساژ میگیرند و لایه ای از پارفین آن بر روی پا قرار می گیرد، حرارت و لطافتی که شمع ماساژ به پوست پا می دهد باعث می شود که پوست کاملا نرم شده و از بین بردن لایه های اضافی و مرده به راحتی از بین بروند.

علاوه بر پاکسازی دست ها و پاها از لایه های مرده، پوست آن ها کاملا نرم، شفاف و درخشان شده و تکرار کردن این روش زیبایی مداومی را به همراه خواهد داشت.

همچنین اثرات چشم گیر این شمع ها بر روی ناخن ها نباید نادیده گرفته شود چرا که می تواند ناخن ها را مقاوم ساخته و زیبایی خاصی به آن ها ببخشد. و شاید با این کار دیگر نگران شکستن یا بد شکل بودن ناخن ها نبود.

مانیکور و پدیکور با شمع ماساژ - beauty

عطر خوش لحظه های آرامش با پدیکور و مانیکور

در بالا توضیح دادیم که پدیکور و مانیکور توسط شمع ماساژ چگونه صورت می گیرد. حالا می خواهیم به نکته ای اشاره کنیم که شاید برای خیلی از شماها حائز اهمیت باشد. آن هم رایحه ی فوق العاده ی این شمع هاست.

شمع های ماساژ دارای رایحه های بسیار گوناگونی هستند که بهتر است بدانید که حتی رایحه ی این شمع ها نیز خاصیت درمانی دارند! هر کدام از رایحه ها اثر جداگانه ای برروی بدن می گذارند.

پس در اینجا به این نتیجه می رسیم که اگر هدف ما از استفاده از شمع ماساژ، زیبایی و سلامت دست و پاهایمان است، می توان از هر رایحه و از هر نوع شمعی ( منظور گیاه استفاده شده در شمع است) استفاده کرد چرا که همگی آن ها نرمی و لطافت خودشان را به جا می گذارد. ولی زمانی هست که به آن می گوییم یک تیر و چند نشان، مثلا ما برای زیبایی به مراکز مراجعه می کنیم ولی استرس داریم ، می توانیم از متخصص زیبایی درخواست کنیم که شمع اسطوخدوس را برای ما استفاده کند، و یا از درد مفصلی در انگشتان رنج می بریم یا کوفتگی و خستگی در دست و پا ها احساس می کنیم. بر اساس هر کدام از این علائم می توانیم شمع مورد نظر را انتخاب کنیم اما به طور کلی همه ی شمع های ماساژ کار خودشاان را بلدند و می توانند اثر خوبی از خود به جای بگذارند.

فردی که دچار استرس و اضطراب است، می تواند از شمع ماساژ اسطوخدوس یا لوندر استفاده کند چرا که همه ی ما می دانیم که اسطوخدوس یک مسکن قوی و در عین حال آرام بخش بسیار موثری است. اگر شما در سالن خدمات زیبایی نشسته باشید و دستان و پاهای شما در حال پاکسازی و عملیات زیبایی باشد، عطر خوش شمع ماساژ می تواند ذهن شما را مورد هدف قرار داده و باعث شود استرس ها و تنش های روزانه فراموش شوند و زمانی که شما از مرکز زیبایی خارج می شوید با ذهنی آرام، دست ها و پاهایی زیبا به منزل خود می روید.

به گفتگو بپیوندید