رد کردن لینک ها

اتاق ایده آل ماساژ

اولین هدف ماساژ، رسیدن به آرامش و رفع استرس و تنش هاست. پس باید فضا و یا اتاق ایده آل برای این امر درنظر گرفته شود.

اتاق ماساژ یکی از ملزومات ماساژ نمی باشد اما نمی توان از نقش آن در انجام یک جلسه ماساژ به سادگی گذشت . برای آن دسته از ماساژورهایی که دارای یک مرکز خاص ماساژ هستند می بایست برای اتاق ماساژ خود برنامه ویژه ایی تدارک ببینند .

به طور مثال تمامی وسایل مورد نیاز افراد اعم از لباس، حوله و … فراهم گردیده و در سالن یا اتاق وجود داشته باشد.

در طراحی یک اتاق ایده آل ماساژ باید اصول مهمی مانند رنگ ، وسایل ، ابزار ، نور و دما مورد توجه قرار بگیرند .

اتاق ایده آل ماساژ-decorasion

 

اتاق ماساژ باید دارای ابعاد مناسبی باشد و از قرار دادن وسایل اضافی در آن اجتناب کرد . اتاق ماساژ باید دارای آرامش و دور از هرگونه سر و صدای آزار دهنده باشد . در حین ماساژ از رفت آمدهای گاه و بی گاه کاملا اجتناب شود . در صورت رضایت مشتری می توانید از یک موسیقی ملایم ( ترجیحا سلیقه مشتری ) با صدای مناسب و مطلوب استفاده کنید . سعی کنید فضای اتاق را همواره با رایحه عود و عطرهای مناسب همراه معطر کنید اما نه تا حدی که آزار دهنده و زننده باشد (بهتر است در این مورد هم نظر مشتری خود را داشته باشید تا رایحه مورد دلخواه او را انتخاب کنید)

اتاق ایده آل ماساژ-room

رنگ آمیزی و نور اتاق ماساژ

توصیه می شود در رنگ آمیزی اتاق و وسایل ماساژ از رنگهایی مانند آبی بسیار روشن و نزدیک به سفید یا طوسی و یا سبز روشن که اثر آرامبخش دارند  استفاده کنید  . همچنین شما می توانید از رنگ های مانند خردلی ، قهواه ایی ، عسلی نیز برای رنگ آمیزی اتاق و یا رنگ وسایل داخل اتاق ماساژ استفاده کنید که ترکیب این دو طیف رنگی کیفیت ماساژ را بالا ببرند.

نور فضا نباید خیلی زیاد باشد . استفاده از لامپ های کوچک رنگی در اتاق یک ایده مناسب می باشد . دمای اتاق ماساژ را طوری تنظیم کنید که فرد ماساژ گیرنده اصلا احساس سرما یا گرمای بیش از حد نکند . استفاده از تهویه مناسب می تواند یک راه کار مناسب باشد .

دکوراسیون اتاق ماساژ

معمولا در اتاق ماساژ از شمع استفاده می شود که موجبات آرامش را فراهم می آورد و مطالعات نشان داده که سوختن شمع به دفع انرژی های منفی کمک می کند و بسیار تاثیر گذار است. همچنین استفاده از آبشار یا حوضچه مصنوعی ، درخت های تزیینی ، پرده های مناسب و استفاده از تابلوهای زیبا و . . .  نیز می تواند در جلب رضایت مشتری مفید باشد و فعالیت ماساژ را هم برای ماساژ گیرنده هم ماساژور جذاب و دلچسب کند .

اتاق ماساژ معرف سلیقه و تجربه ی یک ماساژور می باشد ، پس سعی کنید که برای تزیین و بهینه کردن آن وقت بگذارید و به طراحی آن اهمیت بدهید. چرا که رعایت ریز ترین نکات می تواند تاثیرات عمیقی بر روی ماساژ داشته باشد

به گفتگو بپیوندید