رد کردن لینک ها

لاغری با ماساژ شمع

خیلی از ما از چاقی های موضعی رنج می بریم و یا وزن متناسبی داریم و از انجام ورزش غافل نیستیم اما از تجمع چربی در برخی از نواحی بدن خود راضی نیستیم گاه این چربی های مزاحم در پشت بازوها و یا در ناحیه شکم پهلوها و یا رانها جمع می شوند برای رفع این مشکل به ورزش و رژیم روی می آوریم که البته رژیم مناسب و سالم و مخصوصا ورزش راهکار های مناسبی هستند اما گاهی اوقات کافی و کارساز نیستند. ما اینجا می خواهیم به شما بگوییم که اگر به دنبال راه های طبیعی برای از دست دادن وزن هستید قطعا برخی از ماساژهای بدن را امتحان کنید. راهکاری که در کنار ورزش و رژیم بسیار موثر است و روند لاغری شما را تسریع می بخشد، انجام ماساژ است. مخصوصا ماساژ شمع و روغن ها.

همانطور که همه ما می دانیم، ماساژ همیشه باعث می شود ما احساس خوبی داشته باشیم. ماساژ به شما کمک می کند تا از استرس خلاص شوید . امروزه درمانگران زيادي در سراسر جهان بر اين باورند كه استفاده از ماساژ درماني به تنهايي يا به‌عنوان درمان كمكي در كنار ديگر شيوه‌هاي درماني مي‌تواند نتايج بسيار چشمگيري را در روند لاغري و كاهش وزن داشته باشد.

زمانی که ماساژ با حرارت شمع بر روی بدن انجام می شود، متابولیسم بدن به دلیل حرارت و حرکات دست بالا رفته و باعث  می شود که بدن برای تامین انرژی از چربی های انباشته شده در بدن استفاده کند همچنین باعث می شود چربی های موضعی بعد از مدتی به دلیل حرکات دست ماساژور آب شود.

ماساژ موضعی برای درمان سلولیت ها نیز بسیار موثر است کارشناسان ماساژ برای درمان این مشکل و دفع سموم از تکنیک های گوناگونی استفاده می کنند. این ماساژ، عضلات و مفاصل را بازسازی می کند، بافت چربی را کاهش می دهد و باعث تقویت پوست می شود. همچنین درد و تنش ها را از عضلات برطرف می کند و بدن را آرام می کند.

ماساژ لاغری برای زنان پس از زایمان تاثیر فوق العاده ای دارد، در صورتی که حداقل 4 هفته از زایمان گذشته باشد، ولی برای اطمینان بیشتر در مورد زمان ماساژ می توانند با پزشک خود مشورت کنند.

براي شروع ماساژ لاغری مانند هر ماساژ دیگری، محيطي آرام احتياج است تا ماساژ گيرنده در فضايي آرام و بدون استرس براي دريافت ماساژ آماده شود.

در ماساژ لاغری موضعی نیز نیاز است که مراجعات منظم و هفته ای بین دو تا سه بار باشد تا ماساژ اثر بخش باشد.

خاطر نشان می کنیم که ماساژور، ماساژ مورد نظر خود را هر نوعی که باشد برای شما انتخاب می کند ولی این ماساژ را با استفاده از شمع ماساژ انجام می دهد تا اثرات بیشتری به همراه داشته و به کاهش وزن سرعت ببخشد.

به طور مثال ماساژ شکمی با شمع به شما در از بین بردن تمام سموم بدن کمک خواهد کرد. این ماساژ متابولیسم بدن شما را تقویت کرده و سیستم گوارش شما را اصلاح می کند. هنگامی که این ماساژ به صورت مداوم انجام گیرد، شما تغییرات چشمگیری در شیوه زندگی خود خواهید دید. شما نه تنها کالری می سوزانید، بلکه یک شیوه زندگی سالم و فعال نیز خواهید داشت. با این حال، به یاد داشته باشید که در حین استفاده از ماساژ، عمیق نفس بکشید. اگر می خواهید بهترین نتایج را بدست آورید، می توانید آن را دو بار در روز انجام دهید.

لاغری با ماساژ شمع-slim

 

به طور کلی ماساژ لاغری با این سه راه حل به کاهش وزن می پردازد:

گردش جریان خون

درگیری عضلات

رفع استرس و تنش ها : استرس و اضطراب اغلب بتعث پرخوری در افراد می شود.

شمع و روغن مخصوص ماساژ لاغری

در این نوع ماساژ، روغن و مواد شمع ماساژ کاملا جذب بدن می شود پس نیازی نیست پس از ماساژ استحمام داشته باشید و  به علت اثرات تغذیه ای شمع های ماساژ، توصیه می کنیم پوست خود را حداقل برای چند ساعت دیگر شستشو ندهید.

روغن ها و مواد معدنی که در شمع های های ماساژ قرار دارند هرکدام دارای خاصیت خاصی هستند که بر اساس رایحه و وخواصشان تقسیم بندی شده اند. با توجه به این که به طور کلی ماساژ با شمع باعث لاغری خواهد شد ولی برای داشتن تاثیرات بالقوه، می توان برای هر فرد با توجه به آناتومی و ویژگی های او شمع ماساژ مخصوص را انتخاب کرد.

به طور مثال می توان از شمع ماساژ فلفل، زیتون و … برای تاثیر بیشتر بر روی لاغری استفاده کرد و یا از شمع ماساژ اسطوخدوس یا لوندر به دلیل خواص بسیاری که دارد مانند خاصیت ضد اضطرابی استفاده کرد.

نکته ی شگفت انگیز و بسیار پر اهمیت این است که رایحه ی شمع ها نیز می توانند اثرات لاغری داشته باشند. چگونه ؟

آروماتراپی یا رایحه درمانی نوع خاصی از ماساژ کاهش وزن است که میل شما را به خوردن غذا کاهش می دهد. این ماساژ با استفاده از انواع خاصی از روغن و شمع ها صورت می گیرد.. عصاره ی گل ها، میوه ها، برگ ها و دانه های بعضی از مواد اولیه شمع ها دارای این خاصیت هستند. افرادی که تجربه آروماترپی داشته اند اغلب گفته اند که بهتر می خوابند و پس از گرفتن ماساژ درد عضلانی آنها کاهش می یابد. این کمک می کند تا شما احساس آرامش کنید، از انواع استرس و اضطراب آزاد شوید و همچنین هنگامی که رژیم غذایی شروع می کنید، انرژی بدن خود را از دست نمی دهید.

به طور کلی ماساژ با شمع دارای خواص زیر می باشد :

  • ضد سلولیت
  • کاهش چربی های موضعی
  • کاهش تنش ها و درد های عضلانی
  • تغذیه و مرطوب کننده پوست
  • سفت کننده و لیفت بدن
  • آرام بخش، ضد افسردگی
  • بهبود خواب

در آخر توصیه می کنیم برای داشتن یک ماساژ با کیفیت و تاثیر گذار به مراکز و یا افراد حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید یا در صورتی که خودتان اقدام به انجام ماساژ برروی بدن خود می کنید قبل از هر چیزی به یادگیری نکات کلیدی در ماساژ بپردازید.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید واقع شده باشد.

به گفتگو بپیوندید