رد کردن لینک ها

آشنایی با انواع شمع ماساژ اورلی و اثرات درمانی آن

یکی از ساده‌ترین و موثرترین ابزار قابل استفاده برای ماساژ درمانی انواع شمع ‌های ماساژ هستند که با داشتن دستورالعمل آسان و قابل اجرا توسط تمامی افراد امروزه بسیار محبوب شده‌اند. کافی ست پس از خرید درب قوطی آن را بردارید و فتیله شمع درون آن را روشن کنید، پس از سوختن چند دقیقه‌ای شمع مشاهده خواهید کرد که کره‌ ها یا همان روغن ‌های طبیعی به کار رفته درون شمع ماساژ به حالت مایع تبدیل شده و به راحتی قابل استفاده برای ماساژ خواهند شد.

مقدار کمی از این روغن مایع شده را بر روی دست یا هر قسمتی از بدن خود که قصد دارید آن را ماساژ بدهید بریزید و سپس با کمک حرکات دایره‌ای ملایم شمع آب شده را بر روی پوست خود ماساژ دهید تا به یک تجربه‌ لذت بخش و موثر دست یابید.

تمامی شمع ‌های ساخته شده در برند اورلی از روغن‌ های معطر و بدون سموم مضر ساخته شده و همچنین از موم سویا صد درصد خالص به جای پارافین برای حذف کامل مواد شیمیایی از شمع‌ های تولیدی خود استفاده نموده است. انواعی از شمع ماساژ اورلی با عطرهای ترکیبی برای مطابقت با سلیقه‌ همگانی مصرف کنندگان در بازار در دسترس دوستداران به ماساژ درمانی قرار گرفته است.

آشنایی با انواع رایحه‌ های محبوب و پرطرفدار شمع ماساژ اورلی

 

انواع شمع ماساژ اورلی
یکی از محبوب ‌ترین انواع شمع ماساژ اورلی، شمع کاکائو می باشد که تجربه‌ یک ماساژ آرامش بخش را به خاطر شما می‌آورد. این نوع از شمع ماساژ از ترکیب کره کاکائو، روغن جوجوبا، روغن بادام شیرین و ویتامین E و A تهیه شده است. از دیگر رایحه ‌های محبوب شمع ماساژ اورلی درخشان کننده بدن است. این شمع ماساژ به شما کمک می کند تا آرام شوید و در عین حال به پوست خود درخشش و شادابی ببخشید.

شمع ماساژ ترمیم مو جهت درخشندگی مو و جلوگیری از شوره سر تهیه شده است و شامل کره و روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل و روغن آرگان می باشد. اگر می خواهید به صورت خود لطافت و شادابی ببخشید، شمع فیشیال تراپی اورلی مخصوص این کار تهیه شده است. این شمع ماساژ سرشار از ویتامین A می باشد که برای جلوگیری از چین و چروک پوست بسیار موثر است.

 

هم چنین بخوانید: آشنایی با جادوی شمع ماساژ

 

نحوه‌ استفاده‌ از شمع ماساژ اورلی

 

استفاده از شمع ماساژ اورلی

ماساژورها به شکل معمول توصیه می‌کنند که زمان سوزاندن شمع ماساژ کوتاه ‌تر باشد زیرا فتیله‌های شمع در مدت زمان طولانی از سوختن خم شده و علاوه ‌بر بد شکلی ممکن است تکه‌های سیاه فتیله‌ سوخته شده درون موم بیفتد. در نهایت پس از اتمام ماساژ درمانی و خاموش کردن شمع، بگذارید شمع ماساژ اورلی خنک شود سپس مقداری از شمع ذوب شده را بر روی پوست ریخته و به آرامی ماساژ دهید. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است شعله‌ شمع را با گذاشتن درب آن خاموش کنید.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

با اورلی در ارتباط باشید

اینستاگرام اورلی

 

به گفتگو بپیوندید