رد کردن لینک ها

معرفی شمع ماساژ بوته یاسمن اورلی

اگر مقالات اورلی را مطالعه کرده باشید به خوبی با این برند آشنا هستید. اورلی دارنده بهترین و باکیفیت ترین شمع‌های ماساژ دست ساز و تهیه شده از مواد کاملا طبیعی می‌باشد. در این مقاله یکی از شمع‌های ماساژ این برند را معرفی می‌کنیم.

شمع ماساژ اورلی بوته یاسمن Orli Frangipani

شمع ماساژ بوته یاسمن اورلی

استفاده از شمع ماساژ به علت ویژگی‌های درمانی و زیبایی آن در مکان‌هایی همچون مراکز ماساژ و یا جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این راستا شمع ماساژ اورلی بوته یاسمن محصول لوکس و دست ساز کشور اسکاتلند است که از مواد طبیعی از جمله روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، غنی شده با ویتامین E و مخلوطی از رایحه‌های عصاره بوته گل یاسمن شیرین و لیمو تهیه شده است و جز یکی از محصولات ویژه برند اورلی محسوب می‌شود.

شمع ماساژ بوته یاسمن اورلی قابل استفاده به مقدار 4 تا 6 بار ماساژ کامل بدن است هم چنین از آن بر روی پوست خشک و برای هر قسمتی از بدن نیز می‌توان استفاده کرد. شمع ماساژ بوته یاسمن اورلی در حالت جامد به عنوان پماد برای تسکین دادن پوست و هم چنین برای مصارف زیبایی و بهداشتی به مانند مانیکور و پدیکور هم مناسب و کاربردی است.

 

این مقاله را از دست ندهید: قبل و بعد از ماساژ باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

نکات مهم:

  • این شمع برای افرادی که آلرژی دارند مناسب نمی‌باشد.
  • هرگز شمع را روشن رها نکنید و حتما قبل از استفاده آن را خاموش کنید.
  • در صورت بروز هر گونه خارش یا سوزش محل را به خوبی با آب شستشو دهید.
  • این محصول خوراکی نیست.
  • شمع ماساژ را به دور از آفتاب و در جای خنک نگهداری کنید.
  • شمع ماساژ را در سطوح شکننده یا قابل اشتعال قرار ندهید.

 

اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع ماساژ با رایحه‌های گوناگون می‌باشد. برای آگاهی از قیمت شمع‌های ماساژ و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران مجرب ما در اورلی در ارتباط باشید.

راه ارتباطی با اورلی

 

 

 

به گفتگو بپیوندید