رد کردن لینک ها

معرفی شمع ماساژ انجیر و شکر قهوه‌ای اورلی

شمع ماساژ به عنوان یکی از لوازم مهم ماساژ شناخته می‌شود و بر کیفیت ماساژ بسیار تاثیرگذار است. شمع‌های ماساژ از مواد جامد و به صورت طبیعی ساخته شده اند و علاوه بر کاربرد اصلی خود برای مصارف زیبایی و بهداشتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. شمع‌های ماساژ انواع و برندهای متفاوتی دارند که اورلی جز یکی از بهترین و باکیفیت ترین این محصولات به شمار می‌آید. در این مقاله قصد داریم یکی از شمع‌های ماساژ این برند را معرفی کنیم.

 شمع ماساژ انجیر و شکر قهوه ای اورلی

شمع ماساژ

شمع ماساژ اورلی انجیر و شکر قهوه ای با وزن 108 گرم و طراحی زیبا و تهیه شده از مواد طبیعی از جمله روغن سویا، روغن بادام شیرین، کره درخت شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، ویتامین E و با رایحه عصاره‌های انجیر، گل ساعت، گل ارکیده، شکر قهوه ای شیرین، لیمو، وانیل و افرا یکی از محصولات ویژه برند اورلی محسوب می‌شود.

این شمع ماساژ با ایجاد یک روغن گرم، خوشبو و قدرت مرطوب کنندگی بالا توانسته است نیازهای مخاطب خود را به تمامی برطرف کند. شمع ماساژ انجیر و شکر قهوه ای اورلی قابل استفاده بین 4 تا 6 بار ماساژ کامل بدن است و از آن می‌توان برای مصارف بهداشتی و آرایشی مانند مانیکور و پدیکور استفاده کرد.

 

این مقاله را از دست ندهید: شمع ماساژ و فواید آن

نکات مهم

  • این شمع برای افرادی که مبتلا به آلرژی هستند مناسب نمی‌باشد .
  • در جای خنک و دور از آفتاب نگهداری کنید.
  • هرگز شمع روشن را به حال خود رها نکنید و قبل از استفاده خاموش کنید.
  • این محصول خوراکی نمی باشد.
  • شمع را در سطوح قابل اشتعال و یا شکننده قرار ندهید.
  • روی حیوانات امتحان نکنید.

 

اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع ماساژ با رایحه‌های گوناگون می‌باشد. برای آگاهی از قیمت شمع‌های ماساژ و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران مجرب ما در اورلی در ارتباط باشید.

راه ارتباطی با اورلی

 

 

به گفتگو بپیوندید