رد کردن لینک ها

ماساژور پا مبارزی قوی در مقابل التهابات

طی قرن‌های متمادی در بسیاری از فرهنگ‌ها و سنت‌ها ماساژ پا برای بهبود کیفیت سلامت و آرامش بدن مورد استفاده قرار گرفته است. حتما برایتان پیش آمده که پس از رفتن به یک خرید دوستانه، یک روز کاری طولانی و یا از این دست فعالیت‌ها به دلیل ایستادن و راه رفتن زیاد پاهایتان خسته و متورم می‌شود. امروزه دستگاه‌های بسیار متنوع و با تکنولوژی خوبی به عنوان ماساژور پا برای ماساژ پا به بازار آمده که قابلیت تسکین درد و کاهش استرس را در افراد دارند. یک ماساژور پا دستگاهی است که از تکنیک‌های ماساژ شیاتسو، ماساژ غلتکی، ضربه‌ای و ویبره‌ای ترکیب شده است.

ماساژور پا وسیله ای است که بخش‌های مختلف پا را در جهت کاهش درد، بر طرف کردن گرفتگی عضلات و بازیابی انرژی از دست رفته در پا ماساژ می‌دهد. ماساژورهای پا به وسیله ی نیروی برق کار می کنند و قابل استفاده در محیط های کاری و اداری یا مسکونی می باشند.

فواید داشتن یک ماساژور پا در منزل

فواید ماساژور پا
طی قرن‌های متمادی در بسیاری از فرهنگ‌ها و سنت‌ها ماساژ پا برای بهبود کیفیت سلامت و آرامش بدن مورد استفاده قرار گرفته است. انواع مختلفی از ماساژ به شیوه‌های اجرای گوناگون، از جمله ماساژ شیاتسو توانسته با اعمال فشار به اعصاب ناحیه پا انسدادهای دیگر قسمت‌های بدن را برطرف کند. حتما برایتان پیش آمده که پس از رفتن به یک خرید دوستانه، یک روز کاری طولانی و یا از این دست فعالیت‌ها به دلیل ایستادن و راه رفتن زیاد پاهایتان خسته و متورم می‌شود.

بعد از وارد آوردن چنین فشاری به پاهایتان و از سر گذراندن یک روز خسته کننده، هیچ چیز به جز یک ماساژ لذت بخش برای از بین رفتن درد پاها که سبب تجدید سلامتی تان می‌شود شما را خوشحال نمی‌کند. به شکل سنتی ماساژ پا همواره با دست انجام می‌گرفته و گاهی از چوب یا غلتک هم برای ماساژ کمک می‌گرفتند. خوب سوال اصلی این است چی کسی می‌تواند هر روز پاهای ما را ماساژ بدهد؟

اگر بخواهیم از اعضای خانواده یا دوستانمان درخواست کنیم که هر روز پاهای ما را ماساژ دهند که خوب بسیار خسته کننده خواهد بود. اگر هم بخواهیم هر روز به سالن های ماساژ برویم که برایمان بسیار وقت گیر و پر هزینه خواهد بود. امروزه دستگاه‌های بسیار متنوع و با تکنولوژی خوبی به عنوان ماساژور پا برای ماساژ پا به بازار آمده که قابلیت تسکین درد و کاهش استرس را در افراد دارند. با خرید ماساژورهای پا به راحتی پاسخی مناسب برای سوال اصلیتان یافته‌اید.

آشنایی با کارکرد ماساژور پا

عملکرد ماساژور پا
با پیشرفت روز افزون علم و فن‌آوری شرکت‌های مختلف دستگاه‌هایی بسیار با کیفیت برای ماساژ پا تولید کردند. ماساژورهای پا دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که از تکنیک های متنوعی برای ماساژ پا در جهت سلامتی پاها استفاده می کنند. یک ماساژور پا دستگاهی است که از تکنیک‌های ماساژ شیاتسو، ماساژ غلتکی، ضربه‌ای و ویبره‌ای ترکیب شده است. ماساژور پا وسیله ای است که بخش‌های مختلف پا را در جهت کاهش درد، بر طرف کردن گرفتگی عضلات و بازیابی انرژی از دست رفته در پا ماساژ می‌دهد. این دستگاه به وسیله‌ی نیروی برق کار می کند و قابل استفاده در محیط های کاری و اداری یا مسکونی می باشد.

فوایدی که با خرید ماساژور پا از آن‌ها برخوردار می‌شویم

در عصر حاضر به دلیل سبک زندگی ماشینی عمدتاً به استفاده نامنظم از عضلات خود به دلیل تحرک پایین عادت کرده‌ایم. همچنین عضلات ناحیه‌ی پا سخت و بزرگ هستند و گردش خون در این نواحی اغلب توسط کفش‌های تنگ و نوک تیز که در طی روز به پا می‌کنیم مختل می‌شود. اینجاست که یک جلسه ماساژ پا 10 الی 20 دقیقه‌ای قبل از رفتن به رختخواب، می‌تواند گردش خون در پاها را تا حد زیادی بهبود بخشد. پس داشتن یک ماساژور پا در این شرایط یکی از بهترین راهکارهای مبارزه با عوارض ناشی از خستگی و تورم در قسمت پاها است.

روش‌های متنوعی برای ماساژ وجود دارد که همگی نویدبخش بهبود شرایط سلامتی ما هستند. برای مثال کلیه تکنیک‌های درمانی سنتی روی آرامش عضلات و مفاصل بدنی متمرکز هستند. از طرفی ماساژ فشاری در تلاش است با اعمال فشار بر نقاط خاصی از بدن، سلامت عمومی و گردش انرژی را افزایش دهد. یا در روش آروماتراپی از روغن‌های معطر و آرامش بخش برای تحریک حواس و ماساژ استفاده می‌شود و در آخر رفلکسولوژی که به دنبال بهبود عملکرد داخلی بدن با ماساژ دادن نواحی خاص پا یا همان ماساژ پا است. پس با در نظر گرفتن همه ی این جوانب خرید یک ماساژور پا بسیار سودمند و کاربردی است.

 

با بهترین ماساژورهای برقی و کاربرد آن ها آشنا شوید

 

آشنایی با عملکرد دستگاه ماساژور پا

خرید ماساژور پا
زمانی که نوبت به انتخاب یک ماساژور پا می‌رسد ، فاکتورهای زیادی در انتخاب درست وجود دارد که باید قبل از خرید آن‌ها را در نظر بگیرید. برخی از این فاکتورها شامل طول عمر و کیفیت دستگاه، همچنین ویژگی‌های خاصی است که هر دستگاه ماساژ ارائه می‌دهد. برای مثال اگر می‌خواهید روی گردش خون و غدد لنفاوی تمرکز کنید، باید مدلی از دستگاه ماساژ را بخرید که با قرار دادن مقدار مشخصی فشار هوا به پا کمک می‌کند تا از آسیب‌ها بهبود یابد.

یا اگر قصد دارید تکنیک‌های ماساژ پا در تلفیق با آبگرم را انتخاب کنید، قطعاً باید دستگاه ماساژ پا دارای آب گرم را تهیه کنید. هر نوع از دستگاه های ماساژور پا به وسیله‌ی کیسه‌های هوا و غلتک‌هایی که در آن تعبیه شده است بهترین سبک تکنیک‌های ماساژ را پیاده سازی می‌کنند. وظیفه‌ی این غلتک‌ها در ماساژور پا ماساژ لایه‌های زیرین ماهیچه‌های پا بوده و نقش کیسه‌های هوا اعمال فشار سطحی به عضلات پا است.

ماساژورهای پا انواع و اقسام مختلفی دارند. برخی از دستگاه های ماساژور پا به شکلی طراحی شده‌اند که قسمت‌های مختلف پا مانند کف پا و ساق پا را فقط ماساژ می‌دهند و برخی دستگاه‌های دیگر قابلیت گرمادهی در حین ماساژ را نیز دارا هستند.

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. اورلی دارنده طیف گسترده ای از انواع شمع های ماساژ با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت شمع ماساژ به وب سایت اورلی مراجعه کنید.

راه ارتباطی با اورلی

 

به گفتگو بپیوندید