رد کردن لینک ها

ماساژی مطبوع با عطر روغن ماساژ

در مورد خواص شمع ماساژ و روغن های خوشبو قطعا شنیده‌اید. اما در مورد بهترین پخش کننده عطر روغن ماساژ در فضا چه می دانید؟

همین حالا که شما این مقاله را می خوانید، بسیاری از افراد در خانه خود نشسته‌اند و از عطر دل انگیزی در اطراف خود لذت می برند. تنها چند ثانیه طول می کشد تا عطر روغن ماساژ بی نظیری را در فضا پخش کند. سپس آن را در فضا پخش کند تا اهالی خانه از آن سرمست شوند. تنوع عطر روغن ماساژ به شما این امکان را می دهد اثر خاصی بر خلق‌وخوی اطرافیان خود ایجاد کنید. همچنین از این عطر برای کاهش استرس، تقویت انرژی، بهبود روحیه و خوابی آرام استفاده می شود.

از این پخش کننده روغن در هر ساعت از شبانه روز می توانید استفاده کنید. فقط لازم است کمی آب با روغن معطر موردعلاقه خود مخلوط کنید. تجربه لذت بخشی از رایحه درمانی را رقم بزنید.

پخش کننده عطر روغن ماساژ اولتراسونیک چیست؟

دستگاه اولتراسونیک پخش کننده عطر روغن ماساژ با دیگر انواع آن کمی متفاوت است. به طور کلی، دیگر دستگاه ها روغن ماساژ معطر را به صورت بخار در هوا پخش می کنند. این بخار به راحتی در اتمسفر جذب می شود. در صورتی که دوست داشته باشید حتی می توانید رایحه های مختلف روغن ماساژ را با هم مخلوط کنید. ترکیبی عالی حاصل خواهد شد از فواید متعدد و رایحه های متنوع.

پخش کننده اولتراسونیک آروماتراپی (رایحه درمانی) با اضافه کردن آب می تواند بخار ایجاد کند. آب مرتعش می شود تا زمانی که در نهایت تبخیر شود. هنگامی که قطرات آب درون هوا پراکنده شوند، عطر روغن موردنظر را با خود حمل می کنند. مزیت دستگاه اولتراسونیک در این است که از گرما استفاده نمی کند.

دستگاه پخش کننده عطر روغن ماساژ فرعیانواع دستگاه پخش کننده عطر روغن ماساژ

این دستگاه انواع مختلفی دارد که به شرح زیر هستند:

دستگاه پخش کننده با گرما:

این دستگاه از گرما استفاده می کند و در نتیجه باعث می شود روغن معطر برای تبخیر استفاده شود.

دستگاه پخش کننده تبخیری:

این دستگاه دارای فن ی است که باد تولید می کند. در این جریان باد، روغن معطر توسط یک ماده جاذب جذب می شود و دوباره آن را در هوا پخش می کند.

مزیت استفاده از دستگاه اولتراسونیک پخش کننده عطر روغن ماساژ

این نوع دستگاه مزایای بیشماری دارد. به ویژه در مبارزه با بیماری های خفیف و اضطراب اثر قابل توجهی دارد. اما دلایل دیگری برای استفاده از این دستگاه وجود دارد:

درمان بیماری های جزئی:

از جمله مزایای آن، درمان بیماری های جزئی مانند سرماخوردگی، سرفه و سردرد است. دلیل این است که روغن ماساژ معطر حاوی ذرات ضد میکروبی هستند. به نظر می رسد ایمنی بدن را ارتقا می بخشد. از انواع عطر موثر می توان به رزماری، مریم گلی، گریپ فروت، درخت چای، آویشن یا لیمو اشاره کرد.

بهبود سیستم تنفسی:

پخش کننده روغن معطر در هوا به شما کمک می کند تا آزادانه نفس بکشید. زیرا روغن معطر در کاهش اختناق اثر ویژه ای دارد. به عنوان مثال رفع مشکلات سینوس، کاهش آلرژی، مشکلات تنفسی و سرماخوردگی. به این منظور بهترین عطر در دستگاه اولتراسونیک پخش کننده روغن معطر، رزماری، لیمو، نعناع و اکالیپتوس هستند.

کاهش التهاب:

پخش کننده روغن معطر می تواند به کاهش التهاب و تقلیل درد کمک کند. بنابراین اگر تمرین شدید داشته‌اید یا مفاصل شما آسیب دیده‌اند، پخش روغن معطر می تواند سرعت بیشتری در بهبودی داشته باشد. برای سردردهای تنشی نیز از تسکین دهنده استفاده می شود. برای کاهش درد از عطر بابونه، اسطوخودوس، رزماری، زنجبیل یا ترنج توصیه می شوند.

درمان گزیدگی حشرات:

پخش کننده روغن معطر می تواند در صورتی که از روغن معطر مناسب استفاده شود، برای درمان گزیدگی پشه، پروانه، مگس خانگی موثر واقع شود. روغن معطر آویشن، ریحان، لیموترش و اکالیپتوس را با هم مخلوط کنید تا از مهمانان ناخوانده خانه خلاص شوید!

این به تقویت عملکرد شناختی کمک می کند. برخی از رایحه های روغن می تواند برای بهبود خلق‌وخو و کمک به تمرکز استفاده شوند. بهترین عطر تسکین دهنده و بهبود دهنده، لیمو، کاج، نعناع و اکالیپتوس هستند.

دستگاه پخش کننده روغن ماساژ معطر به شما کمک می کند فضای مطبوعی در خانه داشته باشید. بیشتر روغن های معطر تجربه خوشبو کردن فضا را برای شما ایجاد می کنند. پس عطرهای مختلف را امتحان کنید تا مورد دلخواه تان را بیابید.

مقایسه دستگاه پخش کننده عطر روغن ماساژ

فرق دستگاه پخش کننده عطر روغن ماساژ و مرطوب کننده هوا

ممکن است متوجه شوید که افراد استفاده از مرطوب کننده را به پخش کننده ترجیح دهند اما آنها کاملا متفاوت هستند. مرطوب کننده هوا، رطوبت به هوا اضافه می کند و آن را مرطوب نگه می دارد. اگر سرفه می کنید یا سرما خورده‌اید، حتی دارای پوست خشک هستید به شما کمک می کند. این دستگاه با یک مخزن بزرگ آب کار می کند.

آب گرم می شود، هوا آزاد می کند و رایحه‌ای پخش نمی کند. پخش کننده اولتراسونیک با استفاده از یک مخزن بسیار کوچک کار می کند و به هیچ وجه شامل گرما نمی شود. همچنین ذرات روغن معطر را آزاد کرده و می تواند به پاکسازی سینوس کمک کند. همانطور که گفته شد. پخش کننده مزایای دیگری هم دارند.

مقایسه دستگاه پخش کننده عطر روغن ماساژمقایسه پخش کننده عطر روغن ماساژ و بخارساز

بخارساز بخار آب تولید می کند و به ویژه برای دارو رسانی موثر است. برخلاف دستگاه پخش کننده، آب را گرم می کند تا به بخار تبدیل شود. در نتیجه بخار پخش می کند. گرمایی در پخش کننده وجود ندارد و دلیل آن این است که گرمای شدید را با روغن های اساسی ترکیب می کند. معمولاً خصوصا درمانی روغن را در این حالت از دست می دهید.

تصفیه کننده هوا در مقابل پخش کننده روغن ماساژ معطر

تصفیه کننده هوا برای مبتلایان آلرژی بهتر است. از آنجا که آلاینده های هوا مانند آلرژن، شوره، گرد و غبار، دود و انواع بوهای فضا را از بین می برد. از کارکردهای اصلی آن تمیز کردن هوا است. البته از روغن معطر استفاده نمی کند. هیچ کاربردی در راستای آرامش بخشی ندارند. اگر کسی از مشکلات تنفسی یا واکنش های آلرژیک رنج ببرد راهکاری فوق‌العاده برای اوست. هیچ عطری هم ندارد و پخش نمی کند.

مقایسه دستگاه پخش کننده عطر روغن ماساژبرای خرید پخش کننده اولتراسونیک عطر روغن ماساژ باید به دنبال چه چیزی باشیم

قبل از انتخاب عطر مناسب نیاز خود، بهتر است بررسی کنید خصوصیات موردنظر شما را دارد. از جمله:

زمان عملیاتی را بررسی کنید.

اگر از گرما استفاده می کنید، مطمئناً باید از پخش کننده با قابلیت خاموش/روشن خودکار برای ایمنی بیشتر استفاده کنید.

به ظرفیت آب دستگاه دقت کنید، هرچه ظرفیت پایین تر باشد، زمان عملیات کوتاه تر خواهد بود.

در نظر بگیرید که این محصول از چه چیزی ساخته شده است.

اگر می خواهید چیزی برای خوابیدن بهتر به شما کمک کند، بررسی کنید دستگاه پر سر و صدایی نباشد.

اگر در استفاده از چنین دستگاه هایی مبتدی باشید، بهتر است چیزی را انتخاب کنید که استفاده از آن بسیار آسان باشد.

ضمانت محصول سازنده را حتماً قبل از خرید بررسی کنید.

∇∇∇∇∇

امیدواریم در راهنمایی شما برای اولین تجربه ماساژ قدمی برداشته باشیم. اورلی با هدف ارائه بهترین تجربه ماساژ به شما، طیف گسترده ای از روغن های صد در صد طبیعی اورلی را دارا می‌باشد. برای خرید یا کسب اطلاعات با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

به گفتگو بپیوندید