رد کردن لینک ها

شمع ماساژ چیست

وقتی به تاریخچه ماساژ نگاه می کنیم، متوجه خواهیم شد از زمان رواج و کشف ماساژ، روز به روز به تجهیزات و روش های آن اضافه شده و شکل کامل تر و موثر تری به خود گرفته که این روند هنوز هم ادامه دارد و سیر پیشرفت در تکامل شیوه های ماساژ را شاهد هستیم . یکی از این روش ها و ابزار ها ماساژ با شمع های مخصوص ماساژ است.

شاید خیلی از ما این تفکر را داشته باشیم که شمع ها استفاده محیطی دارند و فقط برای روشنایی و تزیینات مورد استفاده قرار می گیرند. اما در این مقاله به شما می گوییم که شمع هایی وجود دارند به نام شمع ماساژ، پارافین این شمع ها قابلیت استفاده برای ماساژ را نیز دارند. بله تعجب نکنید. این شمع ها قرار نیست پوست شما را بسوزانند!

در ادامه با ما همراه  باشید تا بیشتر با این شمع ها آشنا شوید:

شمع های ماساژ از لحاظ ظاهری درست مثل شمع های محیطی بوده و حتی دارای فیتیله برای روشن کردن هستند اما در ساختار شمع های ماساژ، از روغن ها و کره های مغذی گیاهی و معطر استفاده شده، ماندگاری طولانی، رایحه خوش، اثر نرم کنندگی و ضد چروک بودن، درخشان کنندگی و شفافیت پوست، تسکین درد ها و التهابات عضلانی و … از خصوصیات ماساژ  با این شمع هاست. که در ادامه با خواص بیشتری از آن ها آشنا خواهیم شد.

شمع ماساژ چیست-candle

با روشن کردن شمع ماساژ و حاصل شدن مایعی گرم و معطر، می توان ماساژ را به بهترین نحو ممکن انجام داد. از این محصول در قسمت های مختلف بدن و همچنین به عنوان پماد در حالت جامد برای تسکین دهندگی در پوست هم می توان استفاده کرد. به عبارتی این شمع ماساژ توانسته انتخاب بی چون و چرایی برای همه زنان  با هر سلیقه ای که در جستجوی بی پایان زیبایی هستند، باشد.

شمع های ماساژ توسط فرد ماساژور چند ثانیه روشن می شوند، پس از آب شدن روغن و کره شمع بر روی پوست شما با حرکات حرفه ای ماساژ مالش داده می شوند، و خواص بی نظیر خود را بر جای می گذارند

شمع ماساژ همانند روغن های ماساژ عمل می کند با این تفاوت که ویژگی گرمایی و حراراتی دارد و همین موضوع باعث دلچسب تر شدن و بالا رفتن کیفیت ماساژ می شود. همچنین برای گرفتگی و خشکی عضلات مفید تر و موثر تر است.

انواع شمع ماساژ

شمع های ماساژ بر اساس گیاه و مواد سازنده شان و خواصشان انواع گوناگونی دارند:

به طور مثال شمع ماساژ اسطوخدوس که از گیاه اسطوخدوس یا لوندر ساخته شده که خاصیت ضد استرس و آرامبخش، رفع مشکلات تنفسی، رفع خستگی، درمان رماتیسم و آرتروز و ضد درد رو داراست. همچنین رایحه این گیاه بسیار مطبوع و ذلپذیر است.

همانطور که هزاران نوع گیاه در طبیعت وجود دارد، شمع های ماساژ هم از تنوع خیلی زیادی برخوردارند، یک شمع ماساژ می تواند خاصیت شل کننده عضلانی داشته باشد مثل گیاه فلفل که علاوه بر شل کنندگی عضلات، حرارت و گرمای بیشتری به عضلات و پوست می بخشد.

از خواص ماساژ با شمع می توان به افزایش میل جنسی در افراد و سلامت جنسی آن ها اشاره کرد .

هرچند که به طور کل ماساژ یک عمل آرامبخش به حساب می آید، اما ماساژ با شمع یکی از روش های بسیار موثر و مثال زدنی برای از بین بردن استرس ها و تنش های اعصاب است

اما همانطور که این ماساژ می تواند بسیار خوشایند و محبوب واقع شود، اگر از شمع ها ی غیر اصل و مصنوعی برای ماساژتان استفاده کنید، ممکن است اثرات نامطلوب پوستی و … برجای بگذارد.قبل از هر چیز به کیفیت و نوع شمعی که ماساژورتان برای شما استفاده می کند توجه داشته باشید و از مرغوب بودن و اصالت شمع اطمینان حاصل کنید

کار سختی نیست کافی ست ماساژ خود را به مراکز و افراد مطمئن و حرفه ای بسپارید و یا برای اطمینان بالاتر شمع های ماساژتان را خودتان از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

تجربه این نوع ماساژ را به شما پیشنهاد میکنیم!

به گفتگو بپیوندید