رد کردن لینک ها

Keep Calm and Relax

روش استفاده از شمع ماساژ

شمع های ماساژ از لحاظ ظاهری درست مثل شمع های محیطی بوده و حتی دارای فیتیله برای روشن کردن هستند اما در ساختار شمع های ماساژ، از روغن ها و کره های مغذی گیاهی و معطر استفاده شده، ماندگاری طولانی، رایحه خوش، اثر نرم کنندگی و ضد چروک بودن، درخشان کنندگی و شفافیت پوست، تسکین درد ها و التهابات عضلانی و … از خصوصیات ماساژ  با این شمع هاست. برای آشنایی با خواص بیشتر شمع ماساژ می توانید به مقاله شمع ماساژ چیست ؟ مراجعه کنید.

کاربردهای شمع ماساژ

موارد استفاده از شمع ماساژروغن های ماساژ خود را با شمع های ماساژ فاخر اورلی جایگزین کرده و در تکنیک های مختلفی چون آروماتراپی، آیورودیک، سوئدی، لومی لومی، شیاتسو و ماساژ بافت عمیق استفاده کنید.

پس از فعالیت های ورزشی

شمع های درمانی اورلی، با ماساژ عضلانی فشرده ترکیب شده و به تسکین ناراحتی یا دردهای ناشی از فعالیت های ورزشی کمک می کند.

کاربرد در رفلکسولوژی و درمان ترک پاشنه پا

شمع های ماساژ گرم و تسکین دهنده اورلی را برای ماساژ رفلکسولوژی به کار ببرید. همچنین ماساژ پا برای درمان ترک پاشنه پا و خشکی پوست موثر واقع می شوند که این خود یک امتیاز ویژه است.

ترکیب استفاده با سنگ های داغ و چوب بامبو

درد های عضلانی و تنش عصبی خود را در ترکیب استفاده ازشمع های ماساژ اورلی با سنگ ماساژ داغ و چوب های بامبو کاهش دهید

بانوان باردار

یکی دیگر از مزایای خاص شمع های اورلی در دوره بارداری است. استفاده از این شمع ها روشی طبیعی برای کاهش اضطراب، درد، افسردگی و سطح هورمون استرس است.

ماساژ با شمع های اورلی برای بانوان باردار بسیار آرامبخش بوده و به کاهش کمر درد، گرفتگی عضلات و گرفتگی ساق پا کمک می کند. مواد مغذی شمع های ماساژ برای درمان ترک های پوست و نرم و لطیف نگه داشتن پوست بسیار مفید است.

ماساژ لاکچری

پیچیدن بدن با روکش ها و زرورق های مخصوص یک روش لاکچری برای استفاده از شمع های ماساژ است. می توانید ابتدا شمع را ذوب کرده و بر روی سطح بدن پخش کنید و زمانی که هنوز گرم است، بدن شخص ماساژ گیرنده را با زرورق های مخصوص بپوشانید. این روش بدن را تحریک و نیرو می بخشد و حالتی از آرامش عمیق را برای ماساژ گیرنده به ارمغان می آورد و موجب تسکین دردهای عضلانی می شود.

مانیکور و پدیکور

شمع های ماساژ اورلی را می توان به عنوان روغن کوتیکول و برای ماساژ لوکس دست و پا استفاده کرد و برای افرادی که تمایل به مانیکور و پدیکور دست و پا دارند بسیار مناسب است ( یکی از بهترین شمع های ماساژ به این منظور شمع ماساژ درخشان کننده بدن است که برق طبیعی نیز به پوست می بخشد)

درمان خشکی پوست

شمع های ماساژ اورلی را می توانید روشن کرده و از شمع ذوب شده داخل وان حمام استفاده کنید. همچنین می توانید پس از حمام نیز به عنوان مرطوب کننده، تغذیه کننده و بالم شفا بخش بدن نیز از آن ها استفاده کنید. این روغن ها برای پوست خشک بسیار اثر بخش خواهد بود.

پس از اینکه با فواید شمع های ماساژ آشنا شدید قطعا تمایل دارید تا روش استفاده از این شمع های جذاب را بدانید.

شروع ماساژ با شمع

در این مرحله به شمع مورد نظر با رایحه مورد دلخواهتان و یک کبریت نیاز دارید. پس از روشن کردن شمع چند دقیقه ای صبر کنید تا حدی که پارافین ذوب شده باشد، پس از چند ثانیه روغن ذوب شده را روی پوست خود ریخته و بعه آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود.

حتما از حرارت شمع اجتناب می کنید. نگران نباشید، شمع های ماساژ قرار نیست پوست شما را بسوزانند. حرارت این شمع ها تنها دو الی سه درجه از حرارت بدن بیشتر است و تنها گرمای لذت بخشی را به پوست و بدنتان می بخشید. این گرما یکی از دلایل تسکین درد و خستگی و ایجاد آرامش در شما با استفاده از شمع های ماساژ است.

شمع ماساژ در حجم های گوناگون موجود است، بعضی از این شمع ها در حجم های 30 گرم و قابل استفاده برای یک بار برای کل بدن هستند و افراد با توجه به مقدار و نوع مصرف می توانند حجم مورد نظرشان را انتخاب کنند.

بدنه ی بیرونی شمع ها از جنس های مختفلی ساخته شده مثل فلز، چینی و … که در کاربرد آن ها تاثیر خاصی نخواهد داشت.

به تعداد گیاهانی که در طبیعت وجود دارند، شمع های ماساژ هم می توانند وجود داشته باشند، شناخت مناسب ترین شمع برای بدن باید با تحقیقات و مطالعه در این مورد و یا توسط افراد متخصص ماساژ انجام شود.

شمع های ماساژ با توجه به رایحه و گیاهی که در آن ها به کار برده شده، برای یک قسمت و یا کل قسمت های بدن قابل استفاده است. به طور مثال شمع ماساژ اسطوخدوس، خاصیت آرامش بخش و ضد اضطراب دارد و علاوه بر این خاصیت یک مسکن و ضد درد قوی به حساب می آید. پس در زمانی که مثلا شما دچار سردرد شده اید با ماساژ پارافین شمع ماساژ اسطوخدوس در ناحیه پیشانی و شقیقه ها، هم سر دردتان برطرف می شود و هم آرامشتان برگشته و از اضطراب و تنش دور می شوید.

روش استفاده از شمع ماساژ - candle

می توان از دو یا سه شمع به صورت ترکیبی برای هر نقطه از بدن استفاده کرد برای استفاده از این شمع ها محدودیتی ندارید.

ماساژ با شمع ها معمولا در مراکز اسپا و توسط ماساژور های حرفه ای انجام می شود، چرا که این افراد دارای تجربه و تخصص بیشتر در زمینه ماساژ بوده و بهتر می دانند که هر نقطه از بدن را چگونه ماساژ بدهند تا نتیجه مطلوب باشد و همینطور ماساژور های حرفه ای شناخت کامل تر و اصولی تری نسبت به بدن و اندام دارند و به درستی نوع شمع مخصوص هر بدن را تشخیص داده و به اصولی ترین شکل ممکن ماساژ را انجام می دهند.

ولی اگر شرایط مراجعه به مراکز اسپا را ندارید و یا زمان خالی برای این موضوع برای شما فراهم نیست می توانید با مطالعه دقیق تر در مورد این شمع ها و شناخت شمع مخصوص خودتان و سپس خریداری آن از مراکز مطمئن، از فواید شمع ماساژ بهره مند شوید.

از کجا بخرم ؟

اگر تصمیم به خریداری این شمع های ماساژ کرده اید، بهتر است از فروشگاه ها و مراکز مطمئن و دارای مجوز و شناخته شده خیداری کنید. چرا که تمامی فواید این شمع ها به طبیعی بودن و اصل بودن آن هاست اگر شمع ماساژی از پارافین های طبیعی و گیاهی تشکیل نشده باشد نه تنها فایده و خاصیت لازم را ندارد، بلکه می تواند ضرر و آسیب به بدن شما برساند.

شمع های ماساژ اورلی، شناخته شده و ثابت شده در بین ماساژور های حرفه ای هستند که در سرتاسر جهان در مراکز اسپا از آن ها استفاده می کنند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده شمع های ماساژ اورلی با شماره تلفن : 02188671937 درتماس باشیدو

اورلی  تضمین کننده ی آرامش

به گفتگو بپیوندید